Miaxz Skrevet 6. august 2009 #1 Skrevet 6. august 2009 Jeg er "ny" her... Dvs jeg var en sliter da nr.1 skulle lages, - så jeg har vært her litt for et par-tre år siden. Da hadde vi en MA og brukte 1,5 år på å bli gravid. Nå skal nr. 2 lages og jeg har lyst til å være mer aktiv her inne :-) Ser på meg selv som en sliter selv om vi ikke har fått prøvd ordentlig enda... Syklusen har vært et kaos siden desember 08. Hadde planer om å begynne prøving i januar, men har ikke hatt el og nesten ikke mensen (bare små blødninger) siden da. Bare rot alt sammen. Gyn finner ingen feil, og mener jeg bare har fått en ustabilitet.... hva nå det kan bety... Hadde eggpose på 18 mm i sommer, men fikk ikke positiv el-test... Etter å ha ventet 3 uker over tiden fikk jeg endelig pittelitt blødning igjen, og sist uke tok jeg Pergo for 1.gang. Tror jeg hadde el i går (d13) (fikk nesten like sterk strek på teststreken som kontrollstreken.. skal teste i kveld igjen for sikkerhets skyld). Men dessverre er mannen bortreist denne uka! :-( Mannen min fikk i tillegg mer enn nok av babylaging sist og går i vranglås hvis det nevnes. Så her er det "jeg" som skal lage ny baby. Helidgvis vil han ha et barn til, men orker ikke alt styret rundt (les: meg som er hysterisk og frustert...) Vel, det var en liten, men lang, presentasjon av meg. Gleder meg til å bli kjent med flere i samme båt :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå