Gå til innhold

Mor med " kriminell " fortid...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sliter veldig med dårlig samvittighet når jeg tenker på ungdomstiden min. I dag lever jeg som folk flest, med bolig, mann og ei nydelig datter på 9 måneder.

Da jeg var 18 fikk jeg en dom, ( ikke fengsel ), og jeg er rett og slett bare flau.

Noen fler som har det slik?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forstår deg godt, er også litt flau over min fortid som vill og umoden...

Men alle har en fortid. tenker mest på fortiden min når jeg ligger i senga om kvelden...

Skrevet

Ja det blir som oftest når man er alene at tankene vandrer.....

Skrevet

Har vel ett par svin på skauen ja.

Skrevet

Jeg brukte narkotika i noen år,og i den perioden så jeg mye forskjellig,og var med på mye rart.Ikke noe jeg er stolt over,men jeg tar det med meg videre i livet.På godt og vondt.

Min datter skal en dag få vite noe av dette,bare sensurert.Jeg velger å stå for den jeg er,og min fortid har mye gjort meg til den jeg er i dag.

Skrevet

Du er i godt, kongelig selskap, da:)

Skrevet

Narkotika her også. Selvfølgelig ferdig med dette nå som jeg er mor.

Gjest Tale30
Skrevet

Istedetfor å skamme seg, så kan du være stolt over at du har sluttet. Du kan også se det slik at du har en erfaring som kan hjelpe deg som mor. Du kan kjenne igjen tegnene hos ditt eget barn når det blir tenåring, og du har en innsikt i hva en person som driver med slikt kan respondere på av advarsler osv. Det er jo ingenting som er mindre preventivt enn voksne som uttaler seg om narkotika når de helt tydelig ikke vet hva de snakker om.

Skrevet

det er mye man ikke tenker over nemlig før konsekvensen banker på døra..., du verden hvor mye man vokser på det.

Skrevet

Du er ikke alene om det nei. Har noen episoder bak meg i ungdommen jeg helst kunne vært forruten.,

Skrevet

Tror mange av oss har gjort ting som kunne kvalifisert til en aller annen dom, uten at man er "blitt tatt for det".

Jeg har gjort flere ting som jeg er veldig flau over når jeg tenker tilbake på det, men stort sett konsentrerer jeg meg om livet mitt i dag, som jeg er stolt over:)

Jeg er en god mor for barna mine, i likhet med deg, og det er jo det som teller:)

Blås i den dommen, den er helt urelevant nå, og det gjør ingen nytte å irritere seg resten av livet.

Som sagt over her; du er i godt selskap:)

Skrevet

Ikke kriminell... men jeg var ikke helt god i støytene.

Jeg var ganske stygg med søstra mi ( lillesøstra) , mye sjalusi. jeg banket henne, var generelt ekkel.. gjorde stygge ting.

Jeg var faktisk snill og grei ellers, men hun ble min hakke kylling. Jeg elsket henne veldig, men som nevnt mye sjalusi uten at foreldrene våre forskjellsbehandlet oss. Ellers har jeg vært sløv og lat mye av livet, løyet meg unna alt. Har faktisk løyet om det meste... Mye fordi jeg var konfliktsky å ikke kunne stå for hvem jeg var eller gjorde.

Men jeg har blitt seksuelt misbrukt som barn, uten at mine foreldre vet det en dag i dag.... Der kommer vel mye av aggresjonen mot min søster.

Idag får jeg helt vondt i magen av tanken, dårlig samvittighet. Å blir ofte påminnet om hvordan jeg var av henne... tilpass til meg.....

Vi er forresten gode venner idag:) Heldigvis.

Skrevet

Jeg har en straff som jeg egentlig skulle sone i oktober (24 dager) men fikk utsatt det til januar i år. så en time før flyet gikk så fikk jeg utsatt det til 2010 pga graviditet med komplikasjoner... så jeg skal inn neste år.. og gruer meg som fy... men gjort er gjort og elg er elg...

Skrevet

Ja det skjønner jeg .... fy faan.... - det gikk veldig bra med venninna mi når hun satt inne. 3O dager var det vel, men forstår at du ikke gleder deg. - Men det går bra. Er det familie som passer babisen mellomtiden da kanskje?

Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...