Gå til innhold

Når testet dere positivt?


Calisa

Anbefalte innlegg

Jeg testet positivt en uke før forventet mens... Hadde trodd at det var umulig, men jeg følte sånn på meg at jeg var gravid så jeg bare måtte teste;)

 

Sist testet jeg negativt dagen før ikm, kan det ha noe med kjønn å gjøre?

Noen som har noen erfaringer?

evt også om forskjellige svangerskap betyr ulikt kjønn, eller om det ikke har noe å si;)

ikke at det er så farlig, begge kjønn er like velkomne, er bare så morsomt å høre;)

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tok test både 1 og 3 dager før mens, men den var negativ. Først to dager etter jeg skulle hatt mens at den var positiv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testet positiv ca 5 dager før forventet mens. Det gjorde jeg med forrige sv.skap også. Veldig svak strek den dagen, men den var der. Og en uke etter var streken MYE sterkere. Tok en i dag også (for å være HELT sikker før jeg forteller familien) og da kom streken med en gang!!! hehe

 

Mye hcg i denne kroppen ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 dager før. (prøvde ikke før heller da) Om du ellers tester pos sent og nå enuke før han det være flerlinger;) Man produserer jo mer med to enn med en så da kommer det ofte opp før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testet positivt i går, fire dager før ikm. Tok en til i dag tidlig og den var også positiv, det vil si at en svak strek vises ;) men det står jo at strek er en strek, uavhengig av hvor tydelig den vises...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...