Frk.TreningsGlad med 2 KidZ Skrevet 6. august 2009 #1 Skrevet 6. august 2009 Idag har jeg rotfyllt nest bakerste jeksel nede på høyreside, og jeg har trukket en visdomstann på både høyre og venstre side i overkjeven!!! Det kjennes ut som om det har vært et sleggemaskin i munnen min, jeg greier såvidt og svelge mitt eget spytt!!! Har tatt 2 paracet (tilsammen 1g) og 1 ibux 600mg i samråd med lege... (jeg fullammer) Men allikevel så er det bra ømt inni der...
mozell Skrevet 6. august 2009 #2 Skrevet 6. august 2009 Huff, du har virkelig min sympati!! Det gjør skikkelig vondt det der. Nå har jeg ingen erfaring med rotfylling, men når det gjelder visdomstennene så vil jeg tro du allerede i morgen vil føle deg bedre...god bedring:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå