Gå til innhold

AUUU AUUU AUUUOOOO


Frk.TreningsGlad med 2 KidZ

Anbefalte innlegg

Skrevet

Idag har jeg rotfyllt nest bakerste jeksel nede på høyreside, og jeg har trukket en visdomstann på både høyre og venstre side i overkjeven!!!

Det kjennes ut som om det har vært et sleggemaskin i munnen min, jeg greier såvidt og svelge mitt eget spytt!!!

Har tatt 2 paracet (tilsammen 1g) og 1 ibux 600mg i samråd med lege... (jeg fullammer)

Men allikevel så er det bra ømt inni der...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, du har virkelig min sympati!! Det gjør skikkelig vondt det der. Nå har jeg ingen erfaring med rotfylling, men når det gjelder visdomstennene så vil jeg tro du allerede i morgen vil føle deg bedre...god bedring:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...