VinterSol+2 Skrevet 6. august 2009 #1 Skrevet 6. august 2009 jeg er så heldig! i går kom min svigermor, og hun hjalp meg å sortere gjennom fire pappesker med baby- og barnetøy, rydde rommet til vesleprinsessa mi (som til nå har vært fullt av pappesker, fordi vi har flyttet nylig) og vaske det skikkelig ned. alt som lillebror i magen kan arve, ble lagt et sted, ellers ble ting pakket pent ned og sortert etter størrelser og lagt på loftet. I dag hentet jeg mine gamle dukkemøbler hos mamma, og hun hjalp meg å vaske alt og innrede rommet til prinsessa. det ble altså sååå fint, nå har hun dukkeseng, lekekomfyr, høytstol til dukken, stellebord og bord-og stoler på rommet sitt, og kan dere tenke dere en mer fornøyd toåring? hun har lekt og lekt og lekt på rommet sitt i hele dag, laget mat og servert til dukkene, stelt og lagt dem i sengen, og hatt det helt supert! Og for å være på den sikre siden, vasket mamma skikkelig rundt i stuen min og kjøkkengulvet mitt før hun dro! Det var altså såå deilig! Magen er så tung nå, og det er så vanskelig å plukke opp ting fra gulvet at alle arbeidsprosesser tar såååå lang tid! Jeg har jobbet og jobbet og jobbet den siste uken for å sortere alt av tøy som har stått lagret det siste året(pga flytting) vasket gjennom, og sortere alle mulige små og store pappesker osv.. men det tar sånn tid! og det blir så rotete og møkkete av det! Men nå er det altså rent og ryddig, og mamma har tatt frem babykurven som vi brukte til vesla mi når hun var liten, samt dyner og puter igjen... <3 <3 jeg bare sitter her i min nyvaskede stue, og nyyyyter at det er ryddig og rent rundt meg, har bena høyt og kan senke skuldrene for i dag! I morgen skal jeg til pers igjen, da er det et nytt rom som skal tas. men det har altså vært så herlig med litt hjelp! Jeg er så heldig!!
Tre gutter, en jente og spire Skrevet 6. august 2009 #2 Skrevet 6. august 2009 Så nydelig det må være fikk nesten tårer i øynene når jeg så for meg vesla di. Vi bygger på og snart (håper jeg..) skal tullemor og brødrene få egne rom. Gleder meg aller mest til orden i klesskap. Vi har så lite plass nå.. Beste i verden å sette ting på plass i huset og føle at det er ditt! Pynte for småtassene og se at de setter pris på det du gjør. Gleder meg utrolig mye til vi kan gjøre det samme her. Nyt følelsen!
VinterSol+2 Skrevet 6. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 6. august 2009 takk, jeg nyter som bare det! Jeg sleit med tårene i dag, når jeg hørte at toåringen "ommøblerte" ovenpå, og tittet inn på rommet hennes, og der hadde hun skjøvet dukkestolen inntil bordet, satt frem fat med lekemat og konverserte og serverte dukkene sine... <3 fantastisk herlig syn!! Gleder meg til vi også får mer garderobeskap, vi har sånn IKEA-modulskaper, som vi bygger ut litt ettersom vi har råd.. fantastisk å kunne putte ting i skaper ja! Jeg er så evig lei av å bo i kofferter og pappesker at jeg kan ikke få sagt det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå