Gå til innhold

Gravid med nr.3 og har aldri vært hos jordmor.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er nå gravid med nr.3 og har aldri vært hos jordmor. Lurer fælt på om jeg skal gjøre det denne gangen. Sliter litt med legeskrekk og har dermed litt problemer med å ta kontakt med en jordmor, men kunne godt tenke meg å høre hjertelyden og få sjekket symfysemål etc. litt oftere enn når jeg har legetimer.

Noen som veit hva en jordmor gjør og om det i det hele tatt en noen vits i å gå dit?

Noen som veit om noen i Eidsvoll-Jessheim område?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Venter nr 2 og har alltid gått mest til jm. Synes det er best for hun har best tid og mest erfaring på området. Synes du skal ta kontakt med ei denne gangen. tror ikke du vil angre på det :)

Skrevet

Jeg venter nr 3, og har aldri gått til annet enn jordmor(på ABC klinikken på Ullevål). Bortsett fra når jeg har hatt behov for sykemeldinger, da. Nå vet jo ikke jeg hva en lege gjør, men jordmor kan gi råd om alt du lurer på omkring egen graviditet og fødsel, sjekke hjertelyd. Det er jo dette de er eksperter på:)... For meg har hun også tatt alle blodprøver og urinprøver ++. Veldig koselig å gå til jordmor, egentlig. Det er iallfall min erfaring.

Skrevet

De fleste jordmødre er veldig hyggelige og sympatiske, og opptatt av hvordan du har det og hva du føler. Anbefales!

Skrevet

Jeg er gravid med nr. 2 og har bare gått til lege. Syns det er veldig greit jeg! Liker ikke å måtte forholde meg til 2 forskjellige meninger om ting, er redd jeg hadde blitt forvirra! Jeg har alltid fått svar på det jeg har lurt på hos legen min:o)

Skrevet

Hvis du har legeskrekk må det jo være ypperilig å dra til jordmor istedet?:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...