Gå til innhold

Dere som ble videre nedentil etter fødsel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er der der nede?

Jeg føler jeg er så vid "sideveis" i skjeden. (fra lår til lår-retning) Kan liksom putte inn en finger på hver side uten problem. Og ikke blir det særlig smalere der når jeg kniper heller.

Er det dette som er å være vid?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja, det er sånn det føles for meg også... pluss at det ser veldig mye mer _åpent_ ut...

Skrevet

Lenge siden dere fødte ?

Her er det bare 3 uker siden og jeg er veldig spent på det endelige resultatet.

Skrevet

det er nå tre måneder siden jeg fødte... og jeg er akkurat ferdig med min første mens! (fikk ikke til ammingen)... legen jeg var hos på seksukerskontroll sa at man ihvertfall ikke skulle konkludere med noe før man hadde fått tilbake mensen og hormonene var i balanse igjen... Underlivet trekker seg mer sammen etter det sa hun, men samtidig vil det alltid synes at man har født... Jeg vet ikke hvor lang tid det tar før det ikke skjer noe mer der nede jeg;-).. men tre uker er ihvertfall ingen tid da:-)

Skrevet

Jeg var videre etter fødsel enn før, og det var ikke kniping som hjalp her, men vanlig styrketrening for å få det tilbake igjen. Stressa ikke noe over det i grunn. Er vel passe stor nå, til og med hørt at jeg er trang! Hyppig sex anbefales også hvis du synes du er for vid.

Skrevet

6 md siden jeg fødte, og jeg har vært veldig flink med knipeøvelser. Men i det siste har jeg også begynt i treningsstudio. Hvilke styrketreningsøvelser var det du gjorde som du synes det hjalp anonym 23.20?

Og hvor lang tid synes du det tok før det hjalp?

Jeg har fått mensen for lengst, men ammer 4-5 ganger i døgnet fremdeles. Vet ikke om jeg kan forvente endring når jeg slutter med det.

Forresten er 3 uker veldig lite. Jeg merket stor forskjell etter 3 md, men etter det har jeg følt det har stått stille.

Hm. Hadde bare vært litt stas å kjenne litt mer når vi har sex. Føler liksom ikke jeg "deltar" slik jeg gjorde før, selv om jeg kniper til jeg er blå ;) Akkurat som om bekkenbunnsmusklene har glidd fra hverandre.

HI

Skrevet

Jeg bare trente de musklene som maksinene på treningstudioet var for. Lår ut, lår inn, dytte med beina f.eks.

Er jo mye mer enn 6 mnd siden jeg fødte, så det blir nok bedre med tida også. Så finnes det jo erogene soner utenpå kroppen også som er verdt å utforske mens du venter.

Skrevet

jeg er vid 5 år etter fødsel.. er 25 år =/

Skrevet

Jeg kjøpte sånne knipekuler på kondomeriet...funket kjempe bra og måtte slutte når musklene strammet sånn til at jeg nesten ikke fikk de ut..hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...