mammatetogansketette:)) Skrevet 6. august 2009 #1 Skrevet 6. august 2009 Er det flere som har lagt merke til at flere av foraene her inne knapt blir brukt?? Mens her på skravleforum er det alskens innlegg, om barnevogner, mat til småttingen, amming, hvordan bli gravid, er jeg gravid?, aleneforeldre, oppdravgelse, baby/barneutstyr, økonomi under svangerskap og permisjoner osv osv. Selv om det finnes egne forum for disse... Jeg skal ikke si at jeg bruker dib mere "rett" enn andre i så måte- det tok meg bl.a. lang tid å oppdage "tid for søsken" forumet --men er det ikke synd at det er slik? Kanskje er det for mange underfora her til at alle blir brukt aktivt til enhver tid? Forståelig at få orker å legge inn et innlegg på et forum der de siste tre spm. er ubesvart og siste innlegg var for to uker siden... Jeg bare merker meg dette, og synes det er synd- er det bare meg?? Hva synes dere??
snuppeluppe Skrevet 6. august 2009 #2 Skrevet 6. august 2009 Det er altfor mange forum på dib. Har tenkt på det jeg og. Tror de kan kutte ut veldig mange forum. trengs en ryddesjau.
mammatetogansketette:)) Skrevet 6. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 6. august 2009 Ja, ikke sant... hvem gidder å scrolle fire rullesider ned å nilese på alle forumnavnene før man legger inn et spørsmål eller kommentar under rett forum?? Kikket på kranglesiden her om dagen, var mindre krangling der enn flere andre sider jeg har vært innom...
Chiquita Bananas Skrevet 6. august 2009 #4 Skrevet 6. august 2009 Det som er det dumme med lite brukte forum er at da får man ikke svar eller det går så lenge - at det blir fortere å legge det ut på skravlesiden )
mammatetogansketette:)) Skrevet 6. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 6. august 2009 Ja, nettopp...da blir det en ond sirkel (vel, det finnes ondere sirkler.. he he..) Er vel kanskje maks en tredjedel av forumene her som blir brukt nor særlig-- kanskje en idè å innvitere nrk og det ryddesjau- programmet dere vet?? Hummelvold og co hadde nok fått ordna opp her også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå