Frk.TreningsGlad med 2 KidZ Skrevet 6. august 2009 #1 Skrevet 6. august 2009 Bare lurer, får vi har ingen.....
~sjiraff~ Skrevet 6. august 2009 #2 Skrevet 6. august 2009 Har ett lite bilde av snuppa. Litt uklart nærbilde fra da hun var liten. Har litt lyst på ett litt kult bilde av de to sammen i svart/hvitt. Men har ikke klart å ta noen bra ennå.
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 6. august 2009 #3 Skrevet 6. august 2009 Vi har et stort ett no alla det man får satt sammen hos FAME. Disse bildene tok vi hos familiefografen.no og jeg satte sammen og oppsettet selv og plukket ut ramme. Det er 6 bilder av barna og oss alle i midten.
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 6. august 2009 #4 Skrevet 6. august 2009 Ingen enda, men har ingen bilder i det hele tatt enda siden vi akkurat har flytta.... Men har tenkt å ha et lite av hver av ungene. Ikke fotograf bilde, men fine bilder vi har tatt selv...
♡¯`°•Amelia07 og Mathea09•°´¯♡ Skrevet 6. august 2009 #5 Skrevet 6. august 2009 ehem...vi har 9 bilder av barna i stua...hehe...) noen er ganske små da...) det er 3 stk som er store....)
Gjest Skrevet 6. august 2009 #6 Skrevet 6. august 2009 Jeg har en ramme med 5 bilder nedover av de hver.. ( 6 mnds bilder) Også har jeg en relativ stor ramme med bilder av guttunge ( 2 års bilde) -. i den er det ett stort bilde, og 3 små. Driit fint! Der kommer det ett til av snuppa om 1,5 år ca. Også har jeg ett bilde av de hver oppå hylla over tv.
Gjest Sekretøsa Skrevet 6. august 2009 #7 Skrevet 6. august 2009 Jeg har 2 av jentungen over tv'n på en sånn hyllesak... så har jeg en gollage på lerret av begge to over sofaen, et lerretbilde av jentungen på andre veggen over sofane.. også har jeg 1 lerretsbilde av sambo og ungene på en annen hylle, pluss 4 bilder under hverandre på en "flik" av en vegg ved siden av terassedøra.... )
Karoline's*mamma Skrevet 6. august 2009 #8 Skrevet 6. august 2009 Vi har eit stort i lerrett av meg og eldste og så har vi 1 bilde kvar av dei 2 jentene. I tillegg til dei 3, har vi 3 bilder som står framme, men ikkje kom i ramme enno.
Fire småtroll Skrevet 6. august 2009 #9 Skrevet 6. august 2009 Jeg har to rammer fra Perfect home hvor det er plass til fire bilder i en rekke nedover. De rammene er fylt med bilder av barna, så det blir 8 bilder av ungene i stua.. Ellers har jeg trappeoppgangen (mellom første og andre etg) som galleri med portrettbilder fra barnehage- og skolefotografen.
Libido- Skrevet 6. august 2009 #10 Skrevet 6. august 2009 2 et stort fotografbilde på veggen (1 år) et babybilde på hylla
Frøken Fjong og Prinsene Skrevet 6. august 2009 #11 Skrevet 6. august 2009 9 fnis.. men det er bare fotografbilder da.. og ett som jeg har tatt av han da han var nyfødt.. tør ikke si hvor mange jeg har i hele huset:)
Joikaboll@ Skrevet 6. august 2009 #12 Skrevet 6. august 2009 Har et stort et med alle 5 barna sammen. Bare jeg finner det rette maleriet skal barna henges på kjøkkenveggen
Loyloy Skrevet 6. august 2009 #13 Skrevet 6. august 2009 har tre stuer og ikke et eneste bilde av barna (eller annen familie for den saks skyld) i noen av dem.
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 7. august 2009 #16 Skrevet 7. august 2009 3 av snuppa. 1 lite fra hun er nyfødt, 1 lerretsbilde av hele familien og 1 litt større collagebilde :-)
camilla^ Skrevet 7. august 2009 #18 Skrevet 7. august 2009 Vi har mange bilder av ungene i stua, men de er 3,4x3,5 cm store. Så de ser man ikke stort. Har tre normal str bilder av keisersnittet til min manns yngste datter. Det er vel de største vi har på veggen. Har fortiden noen A5 bilder, bilder som vi har tatt hjem fra oldeforeldre som døde. Når vi får ut fingeren skal vi dekorere hele trappegangen med bilder, så de blir hengende der. Kommer aldri til å få store bilder av ungene i stua, bilder de lager er en helt annen ting.
❤lille stjerne❤ Skrevet 7. august 2009 #19 Skrevet 7. august 2009 Vi har 9 stk av snuppa. Men det må sies at det er 3 rammer med plass til 3 bilder i hver som er hengt tett sammen slik at det på en måte utgjør en helhet og henger sammen. Ikke 9 bilder rundt omkring i vår lille stue. Det er svart-hvitt nærbilder av ansiktet fra fødsel til 1 år hvorav babybilde og 1 årsbilde er fra fotograf og de andre er tatt selv.
mor_til_Kristoffer Skrevet 7. august 2009 #20 Skrevet 7. august 2009 4 i stua og 2 på kjøleskapet :-)
Gjest Skrevet 7. august 2009 #21 Skrevet 7. august 2009 På en hylle har jeg et bilde av junior, et av søsteren hans og et av pappaen deres. Jeg er ikke så glad i å dekorere med familiebilder, men for junior sin del står de fremme.
Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 7. august 2009 #22 Skrevet 7. august 2009 Har et som ble tatt av avisfotograf på sykehuset når hun ble født,et som en fotografkompis tok som en bursdagspresang til meg og et lite et som står inni en sånn ramme med smykkeskrin som hun fikk til dåpen.
mamman t go`gutta Skrevet 7. august 2009 #23 Skrevet 7. august 2009 Har tre knupper. Har et 6mnd bilde av dem hver, et bilde tatt hos fame av dem hver og et gruppebilde av dem... Men bildene er ikke så store, så de er ikke så prangende. Skulle gjerne hatt huset fult av bilder av de nydelige knuppene, men vet mine begrensninger. Trappoppgangen er et lite galleri da, med ymse bilder.
OsloMor Skrevet 7. august 2009 #24 Skrevet 7. august 2009 Et lite av dem hver som står i en hylle. Er ikke helt inne på greia med å dekorere med familiebilder. Har ikke brudebildet vårt stående fremme heller, faktisk vet jeg ikke hvor det er engang, he-he;)
kajak&Daniel Skrevet 7. august 2009 #25 Skrevet 7. august 2009 Hmm... Nå har jeg akkurat flytta og ikke fått opp bildene, men før jeg flytta hadde jeg mange :-P Hadde vel ca 5 vanlige små bilder. Så hadde jeg ca 10 fotografbilder i varierende størrelse, men ingen større enn 20x30 da....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå