Gå til innhold

Dere med skolebarn, hva slags sekk har barna?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har to sekker som snuppa har brukt i bhg. En rosa HM sekk og blå tursekk. Tenkte at minsten skal få slippe den rosa og heller overta tursekken. Snuppa må jo også ha en litt ordentlig sekk i og med at de er en del på tur og bærer da sekkene selv. Neste år begynner hun på skolen. Så da tenkte jeg i grunn å kanskje kjøpe en ordentlig sekk nå som også kan brukes som skolesekk til neste år. Så hva anbefaler du/dere? Og stor (liter) bør man kjøpe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Førsteklassesekkene er på 22 liter uansett hvilken leverandør du velger. De største leverandørene på skolesekker i Norge er Beckmann, Danå, Troll og Bergans, alle er anbefalt av fysioterapeuter og holder god kvalitet.

Gutten min har Beckmann, mest fordi han likte utseende på de sekkene best. Vi er veldig fornøyd.

Skrevet

Ikke helt riktig for Bergans sin skolesekk er på 20 liter. Jeg kjøpte denne til min gutt og den sitter veldig godt på ryggen hans. Er stort sett sportsbutikker som selger dem (tror jeg). Har hatt Bergans til mine to eldste også og er kjempefornøyd med deres sekker ;)).

Skrevet

Her får 1. klassingene utdelt stilige knall oransje skolesekker første skoledag. Men han har fått seg en 18 liters Bergans tursekk til turdagene, klassen har fast tur/ute dag en dag hver uke.

Storesøsken har alltid hatt Beckmann og Troll.

Skrevet

Jeg kjøpte 20 liters Bergans til datteren min. Sitter perfekt på ryggen.

Skrevet

Han startet med beckman, og fortsatte videre med bergans.

Skrevet

Vi kjøpte Troll vi nå.Skal begynne i 2.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...