Gå til innhold

Hvor i huset har dere medisinskapet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om dere har et da.. Lurer bare på hvor vi skal plassere det. Har ikke akkurat så mye medisiner i hus, men hadde vært kjekt å samle paracet og diverse vitaminer o.l på et sikkert sted!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har ikkemedisinskap, men har en hylle i kjøkkenskapet til medisiner. Om vi hadde hatt medisinskap så ville jeg nok hatt det på kjøkkenet eller i gangen. Kanskje helst på kjøkkenet for der har man vask og forskjellig. Man skal jo helst ikke ha det på badet pga. varme og fuktighet vel?

Skrevet

Mange har medisinskapet på badet, men vi lærte på spl. studiet at det er ugunstig med tanke på hvor varmt det f.eks. pleier å være på bad og fuktigheten..

Mange medikamenter skal jo ikke oppbevares over 25 grader..

Så alle andre steder enn badet var poenget mitt med dette innlegget....

Skrevet

Da blir det nok kjøkkenet for min del, bak døra kanskje. Vi har ikke vindu og mulighet for utlufting på badet så det har aldri vært aktuelt. Har ikke lyst at det skal være et blikkfang heller!

Skrevet

På vaskerommet/toalettet nede. Vi har også noen medisiner i et kjøkkenskap (høyt, høyt oppe, bruksmedisiner som allergitabletter, jerntilskudd osv) og noe på badet oppe (nesespray ol).

Skrevet

Ikke i det hele tatt, men har det i en komplement sak fra ikea i badeskapet..

Skrevet

På soverommet, litt gjemt bort og høyt opp, dere er det mørk og kjølig.

Skrevet

Bak døra på soverommet, ute av syne for ungane.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Litt her og der :) Litt piller i nattbordet, et par esker i veska, litt på kjøkkenet og litt på badet...Skulle tru jeg hadde dritsvært hus!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...