Anonym bruker Skrevet 6. august 2009 #1 Skrevet 6. august 2009 Idag forlot jeg huset i skjørt, uten å barbere leggene! Da jeg ikke har hatt ork til å finne igjen mammaklærne ble de skjørt i dag, "mammas vaskedag" så alt annet som passer var enten til vask eller til tørk... Jeg har en baby på 10 mnd, er gravid og har et kjempe tøfft svangerskap! De siste ukene har gått til baby stell og å slappe av! også skal "perfekte" mødre komme her å si at om jeg ikke orker å barbere leggene mine kan jeg bli hjemme? Drit i legen liksom. Var forøvrig inne for å ta levverprøve grunnet KRATIG svangerskapskløe=blemmer og sår på både hender og føtter. mao, jeg prioriterer IKKE barberingen når jeg LIDER meg igjennom dusjen.... Nå jeg dro tenke jeg ikke over det en gang, men når jeg leste innlegget ble jeg litt flau, hva har folk sagt/tenkt om meg i dag?? Selvom det nesten bare var fort inn og ut av bilen på legesenteret.... Er dere Perfekte ov vellstelt hver eneste dag, aldri rett og slett for utslitt/syke??
Anonym bruker Skrevet 6. august 2009 #2 Skrevet 6. august 2009 Er alltid et glansbilde jeg ja, Det er meg og Angelina Jolie... Leggene har 1 cm lange hår på og under armene er det skjeggstubber. Får være fornøyd med å ha dusjet og hatt på deodorant, tannpuss og munnskyll. Mascara kun hvis jeg gidder..
Anonym bruker Skrevet 6. august 2009 #3 Skrevet 6. august 2009 Og mannen min vil fortsatt ha meg, med hår og det hele
Anonym bruker Skrevet 6. august 2009 #4 Skrevet 6. august 2009 haha, min og;) Hadde det vert anderledes hadde egentlig ikke tapet vert så stort heller;) HI
Meesah og HattiFnattene♡ Skrevet 6. august 2009 #5 Skrevet 6. august 2009 perfekt stylet:-P nei...her vokser håret om vinteren, sminken får ligge ifred når jeg ikke skal på jobb/skole eller noe spesielt. Ser jeg sliten ut, er solbriller veldig fint. Og sole meg...det kan jeg bare se langt etter. Ikke gidder jeg heller. det eneste jeg er opptatt av, er at jeg ikke skal lukte vondt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå