Gå til innhold

Vi kjøpte oss hus idag:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi kjøpte "drømmehuset" idag:) Så da gjelder det bare å få solgt det vi har. Hehe... Er utrolig glad hvertfall:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med nytt hus og lykke til med salget!

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Gratulerer!! :) Jeg har funnet drømmehuset, problemet er bare å få alt i orden før vi får kjøpt noe som helst...

Skrevet

Vi har lett i i ca 3 år nå på et slik hus med stor tomt og landlig beliggenhet, men kun 1 time unna Oslo med bil. Huset kom ut for salg i slutten av april, men da synes vi det var alt for dyrt. Men så ble prisantydningen senket med 200 000 kr, og siden de ni andre på listen ikke ville legge ut bud, så fikk vi det ennå 50 000 kr under den nye taksten. Så nå driver vi å pusser opp badet på den boligen vi bor i slik at vi kan starte prosessen med å selge så fort som f...

Skrevet

Det var et flott hus, gratulerer så mye(o:

Skrevet

Gratulerer, det var jo kjempefint =)

Skrevet

Takk for det:) Vi likte det hvertfall:)

Skrevet

Gratulerer!!

Når overtar dere?

Skrevet

Fytti for et digg bad....

Var kjempefint hus. Synes gulvet så veldig merkelig ut, og ikke minst det "henge-tingen" bak sofaen i stua, men det er jo forrige eiers.. Garasjen var digg og, den kunne jeg tenkt meg.

Har akkurat flyttet inn i nesten drømmehuset selv, men mangler garasje. Har bare carport- men skal søke kommunen om å gjøre om.

Skrevet

Ja, samboeren min driver med biler så det passet han perfekt med den garasjen:) Vi overtar 1 november. Gulvet er heltre, så det ser litt rart ut på bildene, men det var faktisk veldig fint når man kikket nærmere på det. Og så kan det jo slipes ufattelig mange ganger i forhold til parkett da.

Skrevet

Gratulere,er fra samme sted,men har ikke bodd der på noen år,har masse familie der

Skrevet

Gratulerer så mye, det var et utrolig fint hus.

Skrevet

Fantastisk hus og beliggenhet =)

Gratulerer :o)

Skrevet

WOW, det huset for 2,390000?? Det er jo fantastisk billig, her hvor jeg bor kunne du kansje fått en leilighet (med tilsvarende stander) på 55 kvm for den prisen..

Skrevet

Ja, vi fikk det jo ennå litt billigere, så vi er superfornøyde:)

Skrevet

Utrolig fint hus, men hadd aldri klart å få med samboern min helt oppi Skotselv.. : ) Men det er jo perfekt hvis man liker det landlig og sikkert perfekt for dre : ) Gratulerer så mye : )

Skrevet

Jeg kunne helle aldri tenkt meg å flytte tilbake til Skotselv. Bodde der til jeg var 16 .Stille å rolig er det der,men ikke så mange barnefamilier i området der dere har kjøpt hus.

Skrevet

For et flott hus:)

Gratulerer med at dere endelig har funnet noe:)

Hvordan går det med salget av bilen, har du fått den unna?

Tror dere kommer til å få det helt topp der oppe:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...