Gå til innhold

TFK joggster twist vs. TFK joggster twist x

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kva vogn bør vi kjøpe av desse to? Nokon so har erfaringar med desse? Fordelar og bakdelar..

Kan man bruke joggster x like lenge som joggster twist??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har bare personlige meninger om disse..

Syns ikke den nye er noe fin i det hele tatt og ser mye mindre ut. Vi har kjøpt den gamle twisten og jeg kjører støtt og stadig rundt på stuegulvet med den og er storfornøyd. I tillegg er jeg litt skeptisk til den nye bagen som skal kunne gjøres om til sittedel når det trengs. Kan ikke skjønne at den blir like behagelig som en ordentlig bag.

Fordelen med den nye er så klart det at du kan ha barnet mot deg helt til du ikke ønsker det lengre. I den gamle twisten må du ha barnet vendt fra deg når det har vokst ut av bagen.

Skrevet

Det er mange som synes at bag og sittedel på den nye kommer veldig lavt -og at vognen er for lav å trille for dem som er litt høye. Jeg har ikke sett den nye bagen, men har hørt at folk ikke kan forstå at barnet kan sitte veldig lenge i denne (når den gjøres om til sittedel) fordi den blir veldig liten..

MEN jeg har ingen erfaring selv. Dog anbefalte personalet i butikken meg å kjøpte twist, selv om de ville tjent mest på at jeg kjøpte den nye..

Skrevet

Jeg har den nye Joggster X, bruker den som sportsvogn. Er IKKE så veldig fornøyd men den, og synes den har utrolig dårlig kvalitet! Jeg har feks fått ødelagt kalesjen (en spile har "gnaget" seg gjennom stoffet og er på vei ut) og en lås har knekt, festet til bumperbaren har røket (vi løftet vogna i den (uten barn) og da knakk den rett av, låsningen på framhjulet fungerer ikke som den skal og ryggplata er knekt. En av reimene på selen har fliset seg opp og stoffet er IKKE vanntett slik som det står i opplysningene om vognen. Vi bruker lite vogn, og pakker den sjelden sammen (har stor bil) så dette har ikke skjedd ved hard bruk av vognen.. Dessuten er vognen ikke lengre i ryggen enn andre vogner, og bumperbaren er ikke åpningsbar, dessuten ganske lav slik at det blir trangt. Handelkurven under er totalt umulig å legge noe i, man må mate ned en og en sak.. Når ryggen er lagt ned kommer man heller ikke til lommen i ryggen.. Det nye håndtaket er behagelig å bruke, men man må passe på å stramme låsene hele tiden ellers kan man ikke løfte vogna i håndtaket uten at det løsner. Bremsene må også strammes hele tiden for å holdes ved like.

MEN den ER god å trille, smidig og fin, felger og hjul er kraftigere enn på den gamle TFK`en, liker at man kan legge opp fotbrettet og at det er integrert myggnett i kalesjen men det er da også alt synes jeg..

Skrevet

Vi har bestilt TFK joggster twist på nett (blir 7000 inkl norsk moms, frakt, stelleveske, liggedel, regntrekk til liggedel og sportsdel og transportveske. Er kjempefornøyd med prisen, siden det ville blitt ca 10.000 i butikken!). Hadde egentlig tenkt å kjøpe den nye, men ble sterkt anbefalt av personalet i butikken (vi var på vindusshopping..) å kjøpe den gamle. De har fått klager på 70%(! høres utrolig ut!) at joggster x vognene de har solgt. Dessuten liker jeg ikke håndtaket på den nye, selv om den ellers ser kulere ut..

Lykke til!

Skrevet

Du kan bruke multi x bagen (når den endelig kommer, ingen som vet når enda, selv om de håper september) på den gamle twisten også. Så det spiller ingen rolle..

Skrevet

Jeg kjøpte joggster twist fordi selgeren( på Barnas Hus) sa det var en feil med den nye modellen som de ikke hadde rettet opp enda . Det gikk ut på at det var en feil med forhjulet og den raknet lett i forbindelse med glidelåsene for å regulere ryggen.

Da ble valget enkelt for meg!

Skrevet

Hvor kjøpte du vogna på nettet? Ser at de ikke selger stelleveske og slikt i Norge. Hadde derfor vært veldig kjekt å kjøpt dette på nett:-)

Skrevet

www.kiddies24.de

Jeg skal prøve å legge ut mer info når jeg får vogna, for å si om alt har gått greit med frakt og sånn... Så at de fleste var fornøyd, men at et par hadde hatt problemer. Har betalt på master, så kan stoppe betalingen dersom det blir problemer.

Skrevet

Ja jeg har hatt problemer med framhjul, stoffet (rakner lett og er IKKE vanntett) glidelåser og mye mye mer! Kiddies er absolutt ikke å anbefale , de er elendige problemløsere! Sikkert greit om man får en vogn som fungerer som den skal men ved problemer stikker de hodet i sanden...

Skrevet

Hei strawbs!

Vurderer å kjøpe vogna på Kiddie24 jeg også nå. Hvordan har det gått med deg? Har vogna kommet og var den feilfri?

Skrevet

Venter fremdeles på reserveldelene mine...............

Skrevet

Tusen takk for svar alle saman!!

No har vi bestilt TFK joggster twist 09 modell som vogn nr 2.

Vi håper vi blir fornøygd! Eg gler meg iallfall til den nye vogna kjem:-)

Skrevet

Hei,

Ikke fått den enda, for jeg venter på en stelleveske som det var noen ukers leveringstid på (Fikk beskjed om dette før jeg la inn bestillingen). Skal prøve å huske å oppdatere når den kommer. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...