Anonym bruker Skrevet 6. august 2009 #1 Skrevet 6. august 2009 Er du en perfekt mor? Hvorfor/hvorfor ikke? Hva skal til for å være en perfekt mor? :-)
Anonym bruker Skrevet 6. august 2009 #2 Skrevet 6. august 2009 og ikke kom med noe "ingen er perfekte" svar.. om du hadde tenkt å svare det får jeg heller omformulere spørsmålet til; "hva skal til for å være en mor som er så perfekt som det går an" HI
Anonym bruker Skrevet 6. august 2009 #3 Skrevet 6. august 2009 Nei... Jeg baker ikke og jeg kan være ganske hissig. Til min fordel er jeg konsekvent og gjør det som er lovet. Ungene mine stoler på meg Den perfekte mor er rolig, bestemt, kjærlig og baker gode kaker/boller.
Gjest Skrevet 6. august 2009 #4 Skrevet 6. august 2009 Nei, på ingen måte. Jeg måtte blitt mer tålmodig og flinkere til å leke meg for å være det. Og mindre gretten på natten ;-)
Anonym bruker Skrevet 6. august 2009 #5 Skrevet 6. august 2009 Ja,jeg er en perfekt mor for mitt barn. Fordi jeg gir henne all den omsorg og alt hun trenger. Leker,leser,går turer. Synger,bader,danser. Jeg blir til tider både sint,utslitt og lei meg. Men det er ikke noen svakhet som mor. Det viser bare at jeg er et mennesket på godt og vondt.
Anonym bruker Skrevet 6. august 2009 #6 Skrevet 6. august 2009 Joiner dere jeg. Er heller ikke perfekt. Er ganske utålmodig (liker det ikke, og prøve å gjøre noe med det), kan til tide være litt lat og er ikke så flink til å finne på noe gøy å gjøre. Men så er jeg i tillegg ganske konsekvent, flink til å prate med barnet mitt, flink til å lytte...tja...det er vel det. Er vel mer...men kommer ikke på det.
Anonym bruker Skrevet 6. august 2009 #7 Skrevet 6. august 2009 En perfekt mor; gir sitt barn alt det kan gi, proriterer barnet/barna forran seg selv, elsker dem bettingelsesløst og gjør det beste hun kan Hun blir sliten, hun kan bli sint, gretten osv. Hun kan gjøre feil valg, men så lenge hun har gjort dette i beste mening er hun en så perfekt mor hun kan være Derfor er jeg en perfekt mor. Å forvente mer enn dette av en mor, er å forvente ett perfekt menneske noe som ikke finnes=)
Anonym bruker Skrevet 6. august 2009 #8 Skrevet 6. august 2009 Godt sagt anonym 21:02. Jeg synes sangen Butterfly kisses er så fin, og en av setningene derfra er en god trøst på dager jeg ikke synes er så perfekte: Oh, with all that I've done wrong I must have done something right to deserve her love every morning and butterfly kisses at night.
Anonym bruker Skrevet 6. august 2009 #9 Skrevet 6. august 2009 Jeg er en perfekt mor. Jeg gjør mitt beste. Kan si unnskyld og lever heldigvis et samfunn med stor takhøyde.
Anonym bruker Skrevet 6. august 2009 #10 Skrevet 6. august 2009 Jeg føler meg ganske så vellykket som mor. Har to flotte barn som har god oppdragelse på samme tid som de er lykkelige, jeg elsker å være med dem og vi finner på mange sprell sammen. Jeg har det bra og det tror jeg er noe av det viktigste for den perfekte mor, at hun føler hun har det helt perfekt.
Anonym bruker Skrevet 6. august 2009 #11 Skrevet 6. august 2009 Er meget stolt av barna mine. Synes selvfølgelig de er utrolig flotte. Empatiske, krangler lite og de tar vare på hverandre og de rundt seg. Noe bra må jeg ha gjort, tenker jeg da Er ikke alltid tålmodig nok og kan kjefte om jeg blir irritert. Men sier alltid at jeg er glad i dem og unnskyld om jeg er urettferdig.. Ingen kan være perfekt hele tiden og det er vel heller ikke et mål i seg selv. Men alle kan ha som mål å gjøre sitt aller beste for seg og sine og forsøke å leve slik man føler er riktig.
Anonym bruker Skrevet 6. august 2009 #12 Skrevet 6. august 2009 beklager, denne kjøper jeg ikke... :-/... Selv om du gjør ting i beste mening kan det bli så utrolig feil for barnet ditt, og da er du vel ikke noen perfekt mor for barnet ditt? Min mor f.eks, gjorde så godt hun kunne.. Hun beskyttet meg mot alt vondt utenfor.. - så godt hun kunne... og mente at dette var den riktige måten å oppdra et barn på... Ikke visste hun at hun på denne måten også bidro til at jeg ble veldig usikker på meg selv... Hun forsøkte så godt hun kunne, og jeg er veldig glad i henne, men noen perfekt mor?.. nei, det var hun ikke..
blond Skrevet 6. august 2009 #13 Skrevet 6. august 2009 For meg er det ikke noe ideal å være/bli perfekt. Har jeg det godt med meg selv har også barna det godt med meg (og mannen min), siden barna i utgangspunktet er prioritert.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 6. august 2009 #14 Skrevet 6. august 2009 Jeg er ikke en perfekt mor, men jeg er en god mor for jenta mi, så god som hun kan få. Jeg elsker henne høyere enn himmelen, går gjennom ild og vann for henne, og gjør alt jeg kan for at hun skal ha det bra. Hun får masse kos, det hun trenger av stell, mat og stimuli, og jeg gjør alt jeg kan for å vise henne hvor glad jeg er i henne. Noe mer tror jeg ikke man kan gjøre for barna sine:)
Gjest Skrevet 6. august 2009 #15 Skrevet 6. august 2009 Den perfekte mor er en som ikke er perfekt. Jeg er ikke perfekt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå