Anonym bruker Skrevet 6. august 2009 #2 Skrevet 6. august 2009 Var hot for en god stund siden, men nå er han ikke hot i det hele tatt.
Anonym bruker Skrevet 6. august 2009 #3 Skrevet 6. august 2009 dum og harry.. utro så det holder og kjekkas på byen...
Anonym bruker Skrevet 6. august 2009 #6 Skrevet 6. august 2009 Helt utrolig ekkel, og utro så det holder !
Anonym bruker Skrevet 6. august 2009 #7 Skrevet 6. august 2009 Har jobba på et utested han vanket, og ble godt kjent med fyren gjennom det- og han er en slesk jævel som prøver seg på alt i skjørt. Høylytt, frekk, storforlangende og ekkel.
Anonym bruker Skrevet 6. august 2009 #8 Skrevet 6. august 2009 Jeg syns han virket koselig helt til jeg leste at han var utro. Håper han får igjen med samma mynt,idioten!!
Anonym bruker Skrevet 6. august 2009 #9 Skrevet 6. august 2009 Har alltid vært - og vil alltid være - NOT!!! Makan til eplekjekk bajas...
Anonym bruker Skrevet 7. august 2009 #11 Skrevet 7. august 2009 Jeg kjente han en gang i tiden og var ofte ute sammen med ham. Synes ikke han var slesk i det hele tatt og saa aldri at han var utro heller... Men kanskje det endret seg etter at han ble kjendis, ikke vet jeg.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2009 #12 Skrevet 7. august 2009 han ser sjuk ut spør du meg. Overvektig og grå i huden av røyking. Ikke mye hot nei.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2009 #15 Skrevet 7. august 2009 hehe, jeg har hatt sex med ham, jeg.... *rødme*! Hadde en affære med ham fi en periode or maaaange år siden, dengang han fremdeles var en "ukjent" standup komiker på Christian 4. Rasende morsom var han i alle fall, men ei en Casanova i sengen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå