sjettejuli Skrevet 6. august 2009 #1 Skrevet 6. august 2009 broren min har hatt den til sine tre, og jeg til vår første. Tenkte å sy nytt trekk, og få renset ulldyna på en eller annen måte. Ville dere kjøpt ny?
?en til? Skrevet 6. august 2009 #2 Skrevet 6. august 2009 ja, ville brukt den uten å nøle! det er jo bare å rense den, og å vaske trekket! jeg har selv kjøpt en brukt en, renset dyna, og sydd nytt trekk til. ingen betenkligheter med det.
signaturen Skrevet 6. august 2009 #3 Skrevet 6. august 2009 kommet til å brukt den om den hadde nytt trekk, og er like hel ja:p
EllaBella, bølla & minifrosken Skrevet 6. august 2009 #5 Skrevet 6. august 2009 Altså, "jepp, ville brukt den", ikke "jepp, ville kjøpt ny" :-)
Dane Skrevet 7. august 2009 #7 Skrevet 7. august 2009 Det er så mye kjøp og kast i samfunnet vårt, så bruk den.
Birk blir bror! Skrevet 7. august 2009 #8 Skrevet 7. august 2009 Den hadde jeg brukt... Du kjenner jo menneskene som har hatt den så da er det vel ikke noe problem... Som alle andre sier og du selv, gi den en rens!!
Tre tette! *07+10+11* Skrevet 7. august 2009 #9 Skrevet 7. august 2009 Jeg hadde brukt den! Blir jo som ny med renset dyne og nytt trekk:)
venter barn nr 6 okt fødeklar Skrevet 7. august 2009 #10 Skrevet 7. august 2009 så lenge det er familie som har brukt den ville jeg ikke nølt med å bruke den nei
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå