Gå til innhold

Huseiere og ordensregler


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi flytter fra blokk til hus nå, og det er en del vi skal pusse opp....

og da slår det oss at vi ikke aner hva som er normen for oppussing/festing osv i hus...

Hva mener du?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når det gjelder oppussing.. så tror jeg at en må gi nabovarsel. hvis en bor i byggefelp o.l.. vertfall til nærmeste nabo..

ikke bygge før kl 07 ( tror jeg) og etter kl 22?

 

ang festing. så kan en jo gi et lite varsel til naboene..

for å forebygge irritasjon .

Skrevet

Ja, her hvor vi bor nå (i blokk) kan man holde på fra 07.00-23.00 på hverdager og fra 12-18 lørdag og søndag

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...