Gå til innhold

Dere som ikke barberer leggene,dere har helt feil innstilling!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ifølge mannen min.

Og meg selv når jeg tenker meg om,det er jo bare nasty!

Samme med ubaberte underliv.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og hvem skal jeg barbere meg for? Meg selv? Har ingen andre som bryr seg med mine hårete legger og mitt hårete underliv;)

Skrevet

Hvorfor det? Jeg vil ikke forføre med mannen din.

Skrevet

Og du tror dette bare gjelder min mann??

Skrevet

Du og mannen din er sære...

Skrevet

Min mann tenner på hår! Får fram dyret i han! LOL !.....

Skrevet

Fordi vi syns det er usexy med hårete damelegger og underliv?

Isåfall er vi mange sære rundt omkring:)

Skrevet

Sikkert ikke, men mannen min har ikke noe imot vanlig hårvekst og hva andre eventuelt skulle mene er vel ikke så viktig.

Skrevet

Signerer 2032. Hvem skal jeg barbere meg for? Har ingen andre som bryr seg om det er hår der eller ikke, så da spiller det ingen rolle.

Skrevet

Folk er forskjellige. Jeg føler avsmak av parfymestank, menn uten kroppshår og matchende klær. Blæh!

Du liker ikke kroppshår. Du kan sikkert ha gode sider likevel.

Skrevet

bruker heller en halvtime daglig for å gjøre noe koselig for familien min, istedet for å være innelåst på badet og skrape leggene mine fri for sår, får tørr hud og kløe, og etterhvert store ekle porer i huden.. for ikke å snakke om fitta, underlivssopp, kyllinghud og ekle kvisete betennelser og innegrodde hårsekker.. fysj.. nei, om mannen vil ha glatt hud, så får han barbere seg selv..

Skrevet

sår=hår, skulel komme en setning om at man får sår etterpå, er ramla vekk :P

Skrevet

jeg barer meg 100% for mitt eget velvære! hæler ikke ta på legga mine når de er som piggsvin, og musa føles skitten og ekkel med alt håret. jeg liker ikke menn med buskas nedentil heller, men er også så heldig å ha en samboer som liker å være ren og pen :)

Skrevet

Men hærlighet da jente, er du og mannen din med nesa i andres underliv da?

og hva mener du med feil innstilling? innstilling til hva da?

Skrevet

Det er skikkelig nasty ja med menn som ikke barberer leggene sine og underlivet, bra mannen din har skjønt det!;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...