Prinsesse09 & gull i magen <3 Skrevet 6. august 2009 #1 Skrevet 6. august 2009 Tirsdag 04.08 kom jenta vår til verden, 8 dager over termin. Fødselen var veldig tøff, men endte jo godt Klarte meg med kun lystgass som smertestillende. Lang historie forkortet veldig: Det begynte med uregelmessige rier mandag morgen kl. 09.30 og kl 22.30 mandag kveld gikk vannet med et stort smell. Da vi kom på føden hadde jeg kun 1 cm åpning og det gikk helt til kl 04.30 før jeg hadde 4 cm og var i fødsel. Kl. 11 hadde jeg 8 cm, men rier kun hvert 10 min, som da ikke gjorde så mye for seg. Fikk drypp og da ble det fart i sakene. Hadde en periode med rier hvor jeg hadde veldig pressetrang, men fikk ikke lov av jordmor, måtte vente litt til. Denne perioden var aller værst. Så endelig fikk jeg lov å presse og lå i 45 min med pressrier, før jeg ble klipt og vår velskapte prinsesse kom til verden kl. 13.46 tirsdag. Vi kom hjem i dag og koser oss masse!!
Prinsesse09 & gull i magen <3 Skrevet 6. august 2009 Forfatter #2 Skrevet 6. august 2009 Glemte å skrive at jenta vår skal hete Mali
Mam again! Skrevet 6. august 2009 #5 Skrevet 6. august 2009 Å så heldig du er som har fått møte babyen din! Gleder meg så til det er min tur! :-) Håper dere får en nydelig tid fremover! Gratulerer så masse!
Tre gutter, en jente og spire Skrevet 6. august 2009 #6 Skrevet 6. august 2009 Gratulerer med lille Mali kjempe fint navn. Ble en augustprinsesse!! Kos dere i tiden fremover.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå