Gjest Mylian&A.V+2til:-)) Skrevet 6. august 2009 #1 Skrevet 6. august 2009 Han har spist opp all den sprøstekte løken uten å kjøpe ny eller si ifra at vi er tom.. Nå ligger han og sover og fordøyer løken min : (:((:
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 6. august 2009 #3 Skrevet 6. august 2009 He he... pass på å hevne den!!!! Når han mist aner det=)))
Gjest Mylian&A.V+2til:-)) Skrevet 6. august 2009 #4 Skrevet 6. august 2009 Skal kaste wienerpølsene hans nå
fox`y Skrevet 6. august 2009 #5 Skrevet 6. august 2009 hehehehe:p har du ikke rå løk da? syns mannen min er en jæ... når han spiser opp sjokoladen jeg hehe. Men nå er han borte i 2 mnd så nå veit jeg når d er tomt selv:)
Gjest Mylian&A.V+2til:-)) Skrevet 6. august 2009 #6 Skrevet 6. august 2009 Men jeg liker jo bare den som man kjøper i butikken Syns han tar seg så alvorlig store friheter. Er faktisk jeg som bestemmer på kjøkkenet :-p
hit og dit Skrevet 6. august 2009 #7 Skrevet 6. august 2009 Ærlig talt mann! Slikt GJER ein berre ikkje. Mannen her ignorerte mine ønske om brownies-cookies og kjøpte marmor kake. Blærgh, kven under 70år spiser marmorkake liksom?!?
Gjest Mylian&A.V+2til:-)) Skrevet 6. august 2009 #8 Skrevet 6. august 2009 Eh, ikke sant mammo&mallene. Utrolig frekt!! Tror det går mot skilsmisse, merker jeg føler meg innestengt i forholdet nå når jeg ikke kan ha sprøstekt løk for megselv:(
hit og dit Skrevet 6. august 2009 #9 Skrevet 6. august 2009 Kor blir privalivet av når løken plutselig er felles =/
Gjest Mylian&A.V+2til:-)) Skrevet 6. august 2009 #10 Skrevet 6. august 2009 Vet.. Går rett og slett ikke lenger.. Har prøvd å tilgi ham men når han ligger der og snorker med MIN LØK i magen så får jeg bare totalt avsmak, asssss:-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå