Anonym bruker Skrevet 6. august 2009 #1 Skrevet 6. august 2009 Høres jo litt kvalmt ut, men litt godt og.
Anonym bruker Skrevet 6. august 2009 #2 Skrevet 6. august 2009 Nam det vil jeg prøve. hva merke er det?
Anonym bruker Skrevet 6. august 2009 #3 Skrevet 6. august 2009 Smaken er som baken, delt noenlunde på midten.... Min mening: Nei, den er langt fra god. Den er direkte ekkel og kvalmende! Men jeg setter svært høye krav til GOD sjokolade
Gjest Skrevet 6. august 2009 #4 Skrevet 6. august 2009 Den var ikke vond, men jeg ble ikke imponert heller. Kommer ikke til å kjøpe den flere ganger, men kan sikkert ta en bit om jeg får den hos andre. Lukten var veldig kvalmende synes jeg, altfor sterk...
You can call me Dårris Skrevet 6. august 2009 #8 Skrevet 6. august 2009 Nei, den syns jeg virkelig ikke var noe god! Kasta den faktisk.
mamarama og lille banan Skrevet 6. august 2009 #9 Skrevet 6. august 2009 God smak, men uggen konsistens. Jordbæret skulle ha smeltet med sjokoladen, i stedet la det seg igjen på tunga. Måtte vel ha vært kunstig da, ikke tørket.
Månestråle75 Skrevet 6. august 2009 #10 Skrevet 6. august 2009 Fra en sjokoladeelsker av en annen verden: Den er bare fæl!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå