Anonym bruker Skrevet 6. august 2009 #1 Skrevet 6. august 2009 Fikk skikkelige rier i 24-tiden lørdags natt. De varte hele natten, hele søndagen og søndag natt kl 02 var barnet født. Ser mange sier at fødselen deres tok så og så mange timer, men hva regnes det fra? Kom på sykehuset med nesten full åpning, så vet ikke hvilken åpning jeg hadde til hvilken tid og slikt. Så hvor lang tid vil dere med peiling si at min fødsel tok?
Countess Skrevet 6. august 2009 #2 Skrevet 6. august 2009 Fødsel er vell fra begynnelse til slutt, bare forskjellige stadier av fødsel. Vannet mitt gikk halv 3 på natten og da startet også riene. Klokken 11 neste morgen var vesla ute så min fødsel tok 8 og en halv time. Så om jeg forsto rett varte fødselen din i 26 timer. Noe som er normalt
Anonym bruker Skrevet 6. august 2009 #3 Skrevet 6. august 2009 ok, takk:) Visste ikke om man regnet fra 4 cm åpning, fra når vannet går eller what ever. Hører jo om de som har fødsler som varer i flere døgn, så ble litt nyskjerrig på min egen:) HI
Countess Skrevet 6. august 2009 #4 Skrevet 6. august 2009 Okei, nei det er vel 3 stadier på fødsel mener jeg men aktiv fødsel er vel ikke før etter 3-4 cm om jeg ikke husker feil Jeg mener nå iallefall at det er når du kjenner rier eller lignende. Jeg hadde 2 cm i 1 uke, men det vil vell ikke kategoriseres som fødsel før det er igang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå