Gå til innhold

Når gikk kvalmen over?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er på en liten visitt fra 1. trimester. Er 8+1 i dag, og er så fryktelig kvalm!!! Er mitt 3. barn så jeg burde jo egentlig ha godt sammenligningsgrunnlag, men det akkurat som hjernen har fortrengt det med kvalmen, så jeg klarer faktisk ikke å huske når det gikk over med de 2 andre. 10,12,14 eller 16 uker??? Jeg husker faktisk ikke! Hvordan var det med dere? Når gikk det over?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var ekstremt kvalm fra uke 6 til uke 12. Da gikk det plutselig over. Utrolig deilig! Håper det blir sånn for deg også :)

Skrevet

er 17 uker å er ennå kvalm. aldri vært extremt kvalm men nok til at det er plagsomt til tider

Skrevet

Kvalmen er det som er verst med svangerskapet, syns jeg!

Hos meg ga kvalmen seg i uke 19:-) Gjett om jeg syns det var deilig, hadde da vært kvalm siden uke 7-8....

Lykke til alle dere som er kvalme, håper det gir seg snart:-)

Skrevet

Kom i uke 5 ca og gikk over i uke 14-15 :) etter der har jeg ikke vært noe kvalm:)

Skrevet

Å hjelp! Håper det ikke varer til uke 17-19. Krysser alle fingre for at det gir seg iløpet ev en måneds tid max. Gleder meg til å bli i fin form, og bare nyte graviditeten. Min siste.. så vil liksom nyte den skikkelig.

Skrevet

Med de to første gikk kvalmen over i uke 14. Jeg tror faktisk det var brått og plutselig akkurat på 14+0 med begge.

Denne gangen henger det litt igjen, men jeg er vesentlig bedre nå når jeg har kommet til 15+1 enn jeg var i forrige uke.

Skrevet

Det vanligste er at kvalmen går over rundt uke 12 -13 :) Jeg hadde nedtelling til dette tidspunktet og gleden var stor da kvalmen forsvant i uke 12!

Skrevet

Har definitivt nedtelling ja!!

Skrevet

Aaaaaaaaaaldri! I hvertfall ikke ennå, mener jeg. Er 24+5 og kvalm ennå, verre en i 1 tri faktisk. Er drittlei! Takk for en anledning til å syte litt, det hjelper alltid.

Skrevet

kasta opp hver dag fra uke 6 til uke 17... :S men da stoppet det opp, kastet opp én gang i uke 19, men det var min egen feil.. luktet nemlig på lufta som kom ut av kjøleskapet da jeg åpnet det :P

Skrevet

Og jeg er blant de "heldige" som er mer eller mindre kvalm gjennom hele svangerskapet... Denne gangen, nr. 3, startet kvalmen i uke 4+3, og jeg var veldig dårlig og sykemeldt fra uke 6-16, og spydde daglig. Nå, uke 27+5, er jeg bare litt kvalm i perioder på dagen, ikke hele døgnet som tidligere. Det hjelper å spise hyppig og drikke vann. Man blir rimelig lei av å være uggen når man er det så og si konstant i 36 uker i strekk...

Skrevet

Den kom aldri.. Og gud hvor glad jeg er for det! Verste jeg vet å være kvalm, synes såååååååå synd på alle dere som er/var kvalm!!! Dere er sterke damen synes nå jeg, jeg vet ikke om jeg hadde takla det så bra å være masse kvalm ihvertfall..

Skrevet

spydde aldri (bank i bordet) men var skikkelig utrooooolig driiiiitkvalm fra uke 5 til uke 14. og dessverre har kvalmen nå kommet tilbake, i uke 24/25...trodde ikke det gikk AN!!! buhu!!!!!!!!! håper det går over igjen...det er ikke så ille nå som i begynnelsen heldigvis, tror egentlig dette er mer sure oppstøt og gulping, er ikke så urolig i selve magesekken, men plagsomt er det.

håper du slipper unna snart!!!!!!!!!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...