Gå til innhold

Hvordan hadde dere jenter reagert på dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var ute med kjæresten, vi har akkurat blitt sammen, så var vi ute med mine venninner og hans kamerater.. Før vi gikk ut sa han at han ville snakke mde meg om noe, om at en jente som han pleide å gå ut med før var i byen og ville kanskje treffe oss bare sånn jeg visste om det liksom.. Vet ikke helt hva jeg synes om det, synes det var ikke akkurat noe jeg ville høre om!:-/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Glemte å skrive at han sa at de er fremdeles bare venner...

Skrevet

Altså hun var ute på byen og det var en sjangse for at dere ville treffe på henne eller at hun var i byen og ville at dere tre skulle treffes? Skjønte ikke helt hva du mente?

Skrevet

Vi var vel 5 stk tilsammen med meg og typen, var en sjanse for at hun ville komme bort og si hei eller noe i den duren!

Skrevet

Det ville jeg tolket som at han var skikkelig interesert i deg og at han var redd for at dette var noe som kunne ødelegge forholdet til deg. Ta det som et kompliment.

Skrevet

Tydelig at han har vært sammen med sjalu jenter tidligere, og nok bare vil forsikre seg om at det ikke blir noe missforståelser.

Virker kansje også som du er ganske sjalu (siden du lurer på hvordan andre ville reagert) , og han da sier det til deg på forhånd for å slippe noe sak senere.

Synes det står respekt i at han sa dette til deg, med tanke på at dette overhode ikke burde være et problem og noe man valigvis ikke trenger informere om. Sånn med tanke på at hun bare skulle komme bort å si hei.

Skrevet

Syns også dette høres ut som en skikkelig fyr, som vil si til deg på forhånd så du vet om det:) Ellers er jo risken at dere sitter der og hun kommer bort, og så sier en av de andre at "hun pleide å date typen din". Da er det bedre å vite det:) Ville ikke bekymret meg! Ha en fin kveld.

Skrevet

Tusen takk for svar :-)

Nei jeg ble ikke sjalu, men bare skjønte ikke hvorfor han kanskje følte behov for å fortelle meg det. Er heller dum enn sjalu ;-) Men tror jeg er helt enig med dere her.. Han er en skikkelig fyr!

Skrevet

Okei, men han har tydeligvis opplevd sjalu damer før da :P

Men hvor godt hadde det ikke vært om noen sa at hun pleide date han og du kunne si " jeg vet det" :)

Jeg hadde satt pris på at han sa det jeg :)

Tror også han er en bra fyr når han tenker sånn..

Skrevet

Tjukkebolla, jeg elsker dine svar her inne:)

Du har HELT rett, han tok det opp med meg i begynnelsen om at eksen hans var veeeldig sjalu derfor ble det slutt mellom dem.. Hehe, jeg er ikke så sjalu av meg da..

Forresten vet ikke om du husker meg, men det var jeg som ventet på sms fra fyren som ikke hadde kontaktet meg på noen dager haha, jeg skulle invitere deg i bryllupet husker du? :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...