Snuttemor Skrevet 6. august 2009 #1 Skrevet 6. august 2009 Sakset fra FAQ på nettsiden til babymallonline.com Q: Do you ship outside of the US? A: Shipping outside of the US presents unique difficulties and expenses. While we appreciate the interest in our cute baby clothes, we must consider each case separately, so we ask you to please contact us with the specifics using the contact us page or 845-473-6780. Masse kult her jeg kunne tenkt meg å bestilt, og til en latterlig rimelig penge!
Snuttemor Skrevet 6. august 2009 Forfatter #2 Skrevet 6. august 2009 ...og er det noen som vet hvor mye porto som tilkommer i etterkant?
Mrs. Bouquet Skrevet 6. august 2009 #3 Skrevet 6. august 2009 Høres ut som du må spørre hvor mye de skal ha etter at du har bestemt deg for hvilke varer du skal ha tilsendt. I tillegg kommer toll og moms om du handler for over 200 kr.
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 6. august 2009 #4 Skrevet 6. august 2009 Ja, det går an! MEN pass på å velge dyreste frakt! Hadde bestilt klær for 2000, betalte og valgte billigste frakt til norge.. Men fikk aldri pakken.. Sendte mail og greier, men fikk til svar at det står at det ikke er garantert levering når man velger den typen.... det var 2000 ut av vinduet!!! Bestilte en gang til, ikke for like mye, men litt, tok dyreste levering, og pakken kom på døren! Bestilte noen pysjer, og herlighet så deilig kvalitet på de!!! Kjempemyke og gode =D Frakta husker jeg ikke hva var fornoe... =/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå