Murkli - med en liten gutt:) Skrevet 6. august 2009 #1 Skrevet 6. august 2009 Hei. Jeg startet med grøt når lillegutt var 5mnd etter jeg hadde vært hos helsesøstra og han hadde lagt på seg lite og var ofte våken på natta for å spise, dette tok hun som et tegn på at minsten sa ifra om at han måtte ha noe mer å spise enn kun brystmelk siden han var veldig aktiv om dagen. Nå lurer jeg på om han avvenner seg selv fra brystet... Er nå ca en uke siden vi begynte med grøtn å han spiser en, kanskje to gang fra brystet gjennom hele dagen. Dagen hans starter da klokken 07.00 siden vi legger han 19.00 er han lys våken da, spiser ikke pupp på mårran, noe han egentlig aldri har gjort, kan jo hende siden han er så ofte våken på natta å får mat at han ikke er sultn når han først våkner. Får en porsjon grøt i 10 tiden, så kan det gå opptil 5 timen før han tar brystet, og da kan han bare suge et par tak så hylskrike, så i dag ga vi han grøt rundt klokken 15.00, med litt melk på tutkopp(dette spiste å drakk han da, men nektet pupp når jeg tilbydde det), så grøt igjen i 6 tiden, denne gangen også prøvde jeg å tilby pupp men ville ikke ha!! Det jeg nå er spent på er hvordan nettene videre bli å være.. våkner fortsatt å skal ha mat og da går det fint med pupp, ingen protester, men hvis han nekter å spise pupp på dagtid bli vel melken bli mindre på natten og det er her jeg regner med at det blir et helvete.. glemte å si at guttn min også nekter å ta flaske... sta liten kar.. Noen som har opplevd lignende? skal jeg pumpe meg på dagtid da for å beholde nattmatn hans? eller skal jeg bare nattavenne han i samme slengen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå