Gå til innhold

Ligner ungene deres på hverandre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Innbiller meg at det kommer en kopi av førstemann, spesielt siden terminen er på nøyaktig samme dag! Hele greia føles veldig som deja vu.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei, vi har fått en kopi av hver av oss.

Skrevet

De var helt like som nyfødte, og ligner i dag også, men er ikke akkurat like ;-)

Skrevet

Jeg var helt sikker på at det skulle komme en kopi, men de var HELT forskjellige når de var nyfødt:) Det er fortsatt veldig forkjellig, men jeg kan se noen likhetstrekk. Storebror har hele tiden vært lik samboeren min, men har vokst seg litt mer lik meg også. Lillebror er veldig lik meg og min familie:)

Skrevet

Jeg har tre gutter og her ligner eldstemann og minstemann veldig. De har begge fått lyst hår og blå øyne og samme kroppsbygning mens mellomste har fått brunt hår og brune øyne.. Minstemann er så vittig når han ser på bilder av eldstemann og sier: "Der e eg!" hehe ;))

Skrevet

Ikke i det hele tatt, he he

Skrevet

Nei, jeg synes ikke det. Begge er like på farssiden sin, men de har forskjellige ulikheter.

Den ene er like lys som den andre er mørk. Personligheten deres er også vidt forskjellig. Man skulle ikke tro at de har samme foreldre!:)

Skrevet

De var veldig like som nyfødte. De er fremdeles like, men ikke blåkopier av hverandre.

Skrevet

Ja samme hud, hår og øyenfarge.....men gutten er stor og jenta er liten og spinkel.

Skrevet

Hehe, det finnes INGENTING likt mellom dem, hun er lik meg og han er lik pappan, så det blir så spennende å se om vesla i magen blir lik noen av dem :)

Skrevet

Utrulig like som nyfødt, så får me sjå korleis dei utvikler seg.

Skrevet

Nei, ikke like overhodet. Minsta ligner på meg og eldste på pappaen. De har ikke like personligheter heller.

Skrevet

Helt like er dem. Folk ler og syntes det er så vittig.

Surrer med hvem som er hvem på bilder innimellom

Men kun når det gjelder utseende.

Ene er rolig og veldig lett å ha med å gjøre (lik mamman sin,hehe)

Den andre er ikke rolig for å si det fint,og ikke fullt så enkel å ha med å gjøre,hehe.....(lik pappan sin som barn vel og merke,hehe)

Skrevet

Nei, ikke sånn veldig, men kan vel se at de er søsken. Noen sier de ligner, andre sier at de aldri ville gjettet at de er søsken, så kommer an på øyet som ser.

Vår første hadde masse, masse mørkt hår og var ganske gyllen i huden når han ble født, nesten litt alveaktig i trekkene. Så med nr 2 forventet jeg noe lignende og skjønte ikke noe når jeg fikk en nesten hårløs blond baby med gode bollekinn, hehe... Tror det første jeg sa faktisk var noe sånt som "hvem i alle dager er du???"

Skrevet

ja de er ganske like i utsene,men veldig forsjellig ellers:) begge er krittvite i håret, har blåe øyne og lys i huden. minste er mere kompakt ennå da, elste var oxo d som liten.

Skrevet

Nei,de er ikke like.

Største jente er mørk med brune øyne, lang og tynn.

Minstemor er lys med blå øyne og kompakt i kroppen.

De er veldig ulike i væremåte også.

Begge er nydelige :)

Skrevet

På tross av at de bare er halvsøsken, så har det hendt et utall ganger at folk ser bilder av eldste da hun var under året, og kommenterer hvor fint et bilde det var av yngste... Den eneste store forskjellen er hår og hud; eldste er lys blond med MASSE krøller, mens lille er rødhåret og uten så mye som et bittelite fall i håret. Eldste har dermed hud som tar lett farge (i tillegg til brune øyne og skikkelig mørke øyevipper- vi får stadig kommentarer på hvor aldeles nydelig hun er), og yngste har lys, sart hud, lyse vipper og isblå øyne (faktisk med en hvit "snøkrystall" over det blå, jeg håper bare den blir værende). Men dette på tross- de er så like i ansiktet at man på bilder av dem helt opp til ettårsalder kan ha problemer med å se forskjell...

Og det sære er at begge to har mer enn nok preg av sine mødre- alle kommenterer hvor lik lille er både meg som barn og ikke minst min mormor. Og jeg ser jo selv hvor utrolig lik store er sin mor igjen... Så jeg kan vel mislike det så mye jeg vil, men jeg antar jeg og eksen til barnenes far har flere likheter enn noen av oss liker å tenke på, haha :P Dessuten har han vel plukket sine kvinner smart med tanke på dna og sånn- for jeg og han ligner nokså mye på hverandre utseendemessig, mens eksen hans er nokså lik hans mor :P

Skrevet

Nei, våres er egentlig veldig forskjellige. På nokre områder er dei veldig like, men ikkje på utsjånad. Hadde du sett dei på eit bhg bilde var det ikkje sånn at "dei må vere søsken", bortsett frå at dei hadde like klær på seg hihi

Gjest Nydelige Christina&Nathalie
Skrevet

Nei, de er egentlig veldig ulike.

Eldstejenta har grå/blå øyne,masse lyse krøller og lys hud:)

Minstejenta har svart hår,grønne øyne og mørkere hud:)

Eldste ligner på meg som liten, minste er lik faren og den familien..men har også noe av det mørke fra min slekt...

Skrevet

Sander ligner pappa på en prikk da han var liten, Linnea ligner meg :)

men barna liger også på hverandre..:)) fikk høre det i bhg da linnea begynte der på tirsdag :)

Skrevet

Nei, mine to eldste, som er jenter (12 og snart 16) ligner overhodet ikke! Skulle ikke tor de var i slekt engang.

Hun eldste er liten av vekst, har blondt hår med litt fall, med mørkere striper, mørke øyenbryn og vipper og litt olivenaktig hudfarge.

Den yngste har lyst hår med rødlig skjær (hadde skikkelig mørkerødt hår til hun var ca. 2, så bleknet det merkelig nok) og masse, masse krøller, fregner og lys hud med lyse bryn og vipper. Hun er høy for alderen og er nå bare et par cm. kortere enn søsteren.

De har dessuten totalt forskjellig temperament og personlighet. Men begge er selvfølgelig nydelige og greie.

Lillebroren på nesten 5 ligner mest på den eldste søsteren.

Skrevet

De ligner på hverandre, mange som sier at de er prikk like. Selv mener vi at eldste er helt lik på faren (folk klarer ikke å se forskjell på barnebilder av far og sønn:)) mens jenta vår ligner på oss begge to. Så dersom det kommer en nr 3, så er nok h*n prikk lik på meg:D

Skrevet

Mine er ikke like:) Vi har en kopi av pappa og en kopi av mamma :D

Skrevet

Man kan godt se at de er søsken, men de er ikke spesielt like nå.

På babybilder kan det være vanskelig å skille nr 1 og 2, men i dag er de mest forskjellig.

Maxi er mørk, og gyllen i huden og kraftig bygd ( lik meg ).

Midi er rødlig og lys i huden og liten og nett ( lik pappan ).

Mini er blond og lys i huden tynn og lang ( lik postmann.. Neida, men er ganske ulik de andre).

De har brun/grønne øyne alle tre.

Skrevet

Nei de er absolutt ikke like. Eldste var en liten rund kar da han vokste opp, men han var enda litt aktiv da enda så tykk han var. Nå er han en lang slank gutt men han er så lik faren min og se på da bortsett fra at han arver høyden av faren sin. Han er veldig sta men også omsorgsfull. Han er en sikkelig tøffing da.

Minstemann er en blandig av begge sider. Men ikke mye egentlig fra min side, mest fra pappan sin side. Han er veldig aktiv og var tidlig ute noe jeg tror han har fra kusina mi. Kan ikke skjønne hvem andre han er lik der. Han har krøllene som søstra mi hadde da hun var lita da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...