Gå til innhold

Treff i Asker?


Hormonella

Anbefalte innlegg

Håper alle har hatt en fin ferie:-) Noen som vil være med på treff i Asker sentrum neste uke, enten torsdag den 13 eller fredag den 14 klokka 1300/1400? Møtes på Kaffebrenneriet som sist. Ha en fin helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Jeg blir gjerne med på et Asker-treff. Ser dere hadde treff for noen uker siden, da var jeg på ferie, så så ikke tråden før nå. Var dere mange som møttes?

Jeg bor i Vollen i Asker. 27 år og er gravid med tvillinger! MIne to første, så det blir spennende og mye nytt på en gang:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:-) Så hyggelig. Vi var bare tre stykker sist gang. Det er ikke så mange her inne som er fra området. Jeg prøver å trekke med meg noen herfra som jeg vet er hjemme på dagtid så ser vi hvor mange vi blir. Jeg jobber korte dager, så jeg er der fra klokka 1300 :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere, og Hormonella til deg, jeg har HELT glemt å svare på mail. Huff NÅ fikk jeg dårlig samvittighet. Har rett og slett bare så dårlig tid.

 

Jeg skal se om jeg kan få til å bli med, har jordmortime den dagen tror jeg, skal sjekke opp !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Jeg er fra Asker men bor for tiden i Hønefoss, vi håper vi rekker å flytte ned til asker før han lille kommer. Men jeg vil gjerne bli med på treff, ble det torsdag eller fredag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

 

Jeg hører egentlig til september-klubben (har termin den 28), men vil gjerne være med på et oktober-treff! Sannsynligheten for at det blir oktober er vel temmelig stor ;)

 

Jeg jobber torsdag, men fredag kan jeg!

Hvor ligger kaffebrenneriet foresten? (jeg er nyinnflyttet og ikke så veldig godt kjent)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så hyggelig med så mange nyinnflyttere til Asker :-) For at så mange som mulig skal kunne være med så sier vi fredag fra kl. 1300. Kaffebrenneriet ligger i Asker sentrum. Det er gratis å parkere 3 timer i P-huset, og da er det bare å gå gjennom senteret og ut på torget. Da ser du Kaffebrenneriet. Hvis det er dårlig med plass der går vi bare over på Baracoa som ligger på andre siden av torget. Se etter den store Musen og vannspeilet. Da er du i sentrum.

 

Da ses vi på fredag klokken 1300 på Kaffebrenneriet :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke ferdig på jobb før kl 13 på fredag så jeg kommer litt over, jobber i sandvika. Ser etter dere på kaffebrenneriet først =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei;)

 

Jeg er desverre opptatt på fredagen, men blir gjerne med neste gang:)

Håper det står bra til med dere!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...