Gå til innhold

Inni en negativ sone nå....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er hejmme alene med ungene, det blir tre uker på mandag..men da kommer papsen hjem fra jobb.Ungene har hatt ferie siden begynnelse av juli, og vi (jeg og dem)var en uke i Syden, noe som var kjempekosleig.

Men nå...jeg er bare så dritalei ferie!! Ungene surrer rundt hverandre og bare fjaser, og det ender stort sett emd at noen skriker annahvert minutt. I helga er jeg bedd på fest, men jeg kjenner at jeg ikk evet om jeg gidder. det hadde sikkert gjort godt, emn da er det et pes med organisering av barnevakt..mora mi ser helst hun slipper fordi de er umulig å ha i hus. Og jeg vil helst slippe at noen er her med de, fordi da blir jeg stresset va å tenke på at jeg bør hjem til 3, samt jeg må tidleig opp med dem på søndag. Deter greit sånn innimellom, men akkurat nå kjenner jeg at vi trenger tid fra hverandre, vi har gått er eller mindre oppå hverandre i fem uker nå, og det tar på.

De styrer hele dagen og egler, de er 4 og 6. Om natta er det et styr og de vekker meg og skal på do, skal sove imin seng osv, så når jeg våkner er det med skuldrene under hodet og hodepine, og jeg er stuptrøtt og i dårlig humør...Møkkaliv!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En ny dag imorgen :o)

Hva med å finne på noe med barna, hjemme.. Som gjør at de er opptatt med noe en liten tid.

Hva med om du organiserer en skattejakt inne? Som gjør at de må samarbeide. En stor liten premie som kanskje de må dele på også?

Husk: Barna merker at mor er i dårlig humør og det smitter.

Derfor er det viktig (mener jeg) å finne på en aktivitet når man faktisk er så langt nede som man aldri har vært før, for å glede ungene og seg selv ved å se at de ikke egler og krangler om hvem som skal ha dne og den leken og lign.

Skrevet

De merker godt at jeg har dårlig humør nå ja..Jeg er dødsliten, har knapt osvet en hel natt på flere uker. Det er en kamp mellom de ungene hele tiden, de er 4 og 6. Jeg føler at de river meg i to....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...