Romeren Skrevet 6. august 2009 #1 Skrevet 6. august 2009 Hei! Lurer meg inn fra 2. trimester, fordi jeg hører så mange bestiller vogn, og at det ofte er tre måneders ventetid. Gjelder dette overalt i landet, eller er det lett å få tak i vogn (ønsker oss en simo kombi) over disk i Bergen f. eks? (jepp, bor i Bergen... )
Hopptetussa90 Skrevet 6. august 2009 #2 Skrevet 6. august 2009 Da må du nesten bare ringe til de forskjellige butikkene å høre. Er litt vanskelig å svare på om man ikke har tilgang til lagerstatus osv. Dersom de ikke har dem inne kan de f.eks bestille fra en butikk av samme kjede i nærheten og du har vogna som regel innen en uke, ellers er det vel opptil 1 mnd ventetid. Kan hende det er annerledes i Bergen. Jeg snakker bare utifra min erfaring her på østlandet
Romeren Skrevet 6. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 6. august 2009 Ok. Takk for svar! Vet det er mange som snakker om 3 måneders ventetid, skjønner du, og da tenkte jeg at det kanskje var på tide å tenke på det... (er snart 6 måneder på vei nå, førstegangs og helt grønn )
Hopptetussa90 Skrevet 7. august 2009 #4 Skrevet 7. august 2009 Hadde vognen klar da jeg var 13 uker på vei, jeg. Det var en de hadde kampanje på og hadde en igjen. Ellers hadde det vært en 2-3 ukers ventetid. Så, hva skal jeg si. Løp og Kjøp, så er du sikker på å få vogna di i tide
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå