Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Lurer meg inn fra 2. trimester, fordi jeg hører så mange bestiller vogn, og at det ofte er tre måneders ventetid. Gjelder dette overalt i landet, eller er det lett å få tak i vogn (ønsker oss en simo kombi) over disk i Bergen f. eks? (jepp, bor i Bergen... :))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da må du nesten bare ringe til de forskjellige butikkene å høre. Er litt vanskelig å svare på om man ikke har tilgang til lagerstatus osv. :)

Dersom de ikke har dem inne kan de f.eks bestille fra en butikk av samme kjede i nærheten og du har vogna som regel innen en uke, ellers er det vel opptil 1 mnd ventetid.

Kan hende det er annerledes i Bergen. Jeg snakker bare utifra min erfaring her på østlandet :)

Skrevet

Ok. Takk for svar! Vet det er mange som snakker om 3 måneders ventetid, skjønner du, og da tenkte jeg at det kanskje var på tide å tenke på det... (er snart 6 måneder på vei nå, førstegangs og helt grønn ;))

Skrevet

Hadde vognen klar da jeg var 13 uker på vei, jeg. Det var en de hadde kampanje på og hadde en igjen. Ellers hadde det vært en 2-3 ukers ventetid.

Så, hva skal jeg si. Løp og Kjøp, så er du sikker på å få vogna di i tide ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...