Anonym bruker Skrevet 6. august 2009 #1 Skrevet 6. august 2009 1: Hvilken tv serier følger du med på? 2:Hvilken avis leser du? 3: Hvilken blader leser du ? 4:Hvilket land er det fineste landet du har vært i? 5:Hvilken verdensdel liker du best? 6: Om du skulle dratt til et land du aldri har vært i ,hvilket land ville det ha vært ? 7:Hvilket land er det væste du har vært i ? 8:Den kuleste byen? 9: Hva ser du ikke på på tv ? 10: Hører du ofte på radio ?
Sol Skippertaksdronning Skrevet 6. august 2009 #2 Skrevet 6. august 2009 1: Hvilken tv serier følger du med på? Castle, Being Human 2:Hvilken avis leser du? VG, Dagbladet 3: Hvilken blader leser du ? Scream 4:Hvilket land er det fineste landet du har vært i? Tsjekkia 5:Hvilken verdensdel liker du best? Europa 6: Om du skulle dratt til et land du aldri har vært i ,hvilket land ville det ha vært ? Polen og Romania 7:Hvilket land er det væste du har vært i ? Danmark 8:Den kuleste byen? Praha 9: Hva ser du ikke på på tv ? Religiøse programmer, det meste av reality.. 10: Hører du ofte på radio ? Stort sett daglig Anonym
Anonym bruker Skrevet 6. august 2009 #3 Skrevet 6. august 2009 1. MANGE! Kan nevne Frustrerte fruer, Grey's Anatomy, Ugly Betty, LOST, Brothers & Sisters, Privat praksis. Og sikkert flere som jeg ikke kommer på i farten. 2. Dagbladet og VG. 3. Ingen blader etter at jeg sluttet å abonnere på Shape Up. 4. Frankrike 5. Europa 6. Kina 7. Tyrkia 8. Paris!! 9. Sport! 10. Ja, hører på Radio1 på vei til jobb og som regel P3 hjemme eller hvis jeg er ute på biltur.
Anonym bruker Skrevet 6. august 2009 #4 Skrevet 6. august 2009 1: Hvilken tv serier følger du med på? FF, Grey's, Hotel Cæsar 2:Hvilken avis leser du? dagbladet, lokalavisen 3: Hvilken blader leser du ? --- 4:Hvilket land er det fineste landet du har vært i? Norge 5:Hvilken verdensdel liker du best? ---- 6: Om du skulle dratt til et land du aldri har vært i ,hvilket land ville det ha vært ? Filippinene 7:Hvilket land er det væste du har vært i ? --- 8:Den kuleste byen? ---- 9: Hva ser du ikke på på tv ? Alt annet enn overnevnte 10: Hører du ofte på radio ? daglig
Anonym bruker Skrevet 6. august 2009 #5 Skrevet 6. august 2009 1: Frustrerte fruer, gery's anatomy 2: Lokal-avisa 3: Cosmo og innimellom hjemmet 4: Italia!! 5: Europa 6: Sør Amerika? 7: Polen 8: Usikker, Berlin til nå? 9: slankeprogrammer!!! 10: Innimellom
Anonym bruker Skrevet 6. august 2009 #6 Skrevet 6. august 2009 1. Frustrerte fruer 2. Dagbladet og Aftenposten 3. Mamma og Illustrert vitenskap 4. Portugal 5. Europa tror jeg 6. Namibia eller Chile 7. Spania 8. Amsterdam 9. Nannyhjelpen og Glamour 10. P3 hver dag
Anonym bruker Skrevet 6. august 2009 #7 Skrevet 6. august 2009 1: Hvilken tv serier følger du med på? Nyheter, krim, mye se-bedre-ut-makeover-oppfør-deg-bedreprogrammer 2:Hvilken avis leser du? Morgenbladet, dagsavisen, lokalavisa 3: Hvilken blader leser du ? Costume, Henne, Bunadmagasinet 4:Hvilket land er det fineste landet du har vært i? Skottland 5:Hvilken verdensdel liker du best? Europa 6: Om du skulle dratt til et land du aldri har vært i ,hvilket land ville det ha vært ? Irland 7:Hvilket land er det væste du har vært i ? Tyskland 8:Den kuleste byen? Edinburg 9: Hva ser du ikke på på tv ? norske såper, norske debattprogrammer 10: Hører du ofte på radio ? nei
Miss Honey Skrevet 6. august 2009 #8 Skrevet 6. august 2009 1. Frustrerte Fruer, Grey's Anatomy, Nip/Tuck 2. Stavanger Aftenblad 3. forskjellig. kjøper skjelden. 4. Italia 5. Europa 6. Irland 7. Jamaica 8. Stavanger 9. sport 10. skjelden
mozell Skrevet 6. august 2009 #9 Skrevet 6. august 2009 1: Hvilken tv serier følger du med på? - Home and Away og Tudors nå, ellers følger jeg også med på Grey's Anatomy og Frustrerte fruer. (kjerring jeg? neida) 2:Hvilken avis leser du? - Bergensavisen og Bergens Tidende (papirutgave) 3: Hvilken blader leser du ? - Foreldre og Barn, Pondus 4:Hvilket land er det fineste landet du har vært i? - Italia 5:Hvilken verdensdel liker du best? - Sier Europa, har aldri vært i Amerika, Asia eller Oseania 6: Om du skulle dratt til et land du aldri har vært i ,hvilket land ville det ha vært ? - USA 7:Hvilket land er det væste du har vært i ? - Marokko (sikkert ikke noe gale med landet, men den turen var bare fæl) 8:Den kuleste byen? - Roma 9: Hva ser du ikke på på tv ? - ..det er jo egentlig mye, men av det "alle andre" ser på, så blir det vel Hotel Cæsar, Ugly Betty og slikt. 10: Hører du ofte på radio ? - nesten hver gang jeg kjører bil
Anonym bruker Skrevet 6. august 2009 #10 Skrevet 6. august 2009 1: Hvilken tv serier følger du med på? Hotel Cæsar, Paradise hotel Danmark, Sjukehuset 2:Hvilken avis leser du? Leser ikke avis 3: Hvilken blader leser du ? Gravid, Se og hør, Her og nå 4:Hvilket land er det fineste landet du har vært i? Tyrkia, polen 5:Hvilken verdensdel liker du best? Europa 6: Om du skulle dratt til et land du aldri har vært i ,hvilket land ville det ha vært ? USA 7:Hvilket land er det væste du har vært i ? Vet ikke 8:Den kuleste byen? Vet ikke 9: Hva ser du ikke på på tv ? Alle elsker raymond 10: Hører du ofte på radio ? Av og til.
Anonym bruker Skrevet 6. august 2009 #11 Skrevet 6. august 2009 1: Hvilken tv serier følger du med på? La Ink, Miami Ink, Ghost Whisperer, Alle elsker Raymond, Kongen av Queens, 2:Hvilken avis leser du? VG, lokalavisa 3: Hvilken blader leser du ? Se og Hør, Her og Nå, Foreldre og Barn, C!, D!, 4:Hvilket land er det fineste landet du har vært i? Thailand 5:Hvilken verdensdel liker du best? Amerika 6: Om du skulle dratt til et land du aldri har vært i ,hvilket land ville det ha vært ? Japan 7:Hvilket land er det væste du har vært i ? Kina 8:Den kuleste byen? Miami 9: Hva ser du ikke på på tv ? Kunst og kultur 10: Hører du ofte på radio ? Ja, i bilen, på badet, på kjøkkenet, på jobb
S. Skrevet 6. august 2009 #12 Skrevet 6. august 2009 1: Hvilken tv serier følger du med på? Ser en del på serier, men følger kun med på sykehuset og i blant Miami Vice. 2:Hvilken avis leser du? Aftenposten samt nettaviser. 3: Hvilken blader leser du? Foreldre og Barn, Fontene. Innimellom Se & Hør (jada jada), Hjemmet og Kamille. 4:Hvilket land er det fineste landet du har vært i? Å, jeg liker stort sett alle stedene jeg drar. Men rent estetisk er vel Danmark det vakreste. 5:Hvilken verdensdel liker du best? Europa av de to jeg har besøkt, men er fascinert av Asia selv om jeg aldri har vært der. 6: Om du skulle dratt til et land du aldri har vært i ,hvilket land ville det ha vært? Japan, eller Island. 7:Hvilket land er det værste du har vært i? Vanskelig å si, Sverige kanskje? Men det er ok der og. 8:Den kuleste byen? København, og Helsinki. 9: Hva ser du ikke på på tv? Paradise Hotel, reality generelt, Hotell Cæsar.. 10: Hører du ofte på radio? Stort sett hver gang jeg kjører. Går i kanal 24.
Countess Skrevet 6. august 2009 #13 Skrevet 6. august 2009 1: Hvilken tv serier følger du med på? CSI, Cold Case, Prison Break, Kongen av Queens og mange mange fler 2:Hvilken avis leser du? Vg og Harstad Tidenet 3: Hvilken blader leser du ? Hmm.. Det med mest interesant forside 4:Hvilket land er det fineste landet du har vært i? Egypt. 5:Hvilken verdensdel liker du best? Europa 6: Om du skulle dratt til et land du aldri har vært i ,hvilket land ville det ha vært ? Frankrike 7:Hvilket land er det væste du har vært i ?Hmm.. Danmark! Ikke av en spesiell grunn, men bare det verste av de landene jeg har vært i. 8:Den kuleste byen? Cairo og Rhodos (likestillt) 9: Hva ser du ikke på på tv ? Cæsar, i gode og onde dager, o.l 10: Hører du ofte på radio ? Nei, bare når jeg er i bil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå