tvillingmamma med babyimagen Skrevet 6. august 2009 #1 Skrevet 6. august 2009 jeg har verdens mest dårlige samvittighet.... er i veldig dårlig form, og er sykemeldt. det er som om energien har forlatt meg fullstendig. og prøver jeg gjøre noe mangler jeg helt pust. bare litt ekstra, så kommer hodepine, kvalme og magesmerter i høyre side...... håper det gir seg snart, for jeg føler jeg ikke får gitt ungene den oppmerksomheten de fortjener. jeg har en jente og en gutt på snart 6 år, som stadig får høre at mamma ikke klarer for mamma er så sliten...e.l. og siden spes. jenten har et ekstra behov for å teste oss foreldre for tiden blir det ekstra slitsomt. bare en liten ting kan få fart på hormonene, og lunten er kort..... huff så kjedelig med en mamma som kjefter.....jeg håper dette gir seg snart... er 22+4 og har vært i veldig dårlig form de siste 2 ukene......er det noen andre som kjenner seg igjen?? så tråden under, men der var jo alle i fin form og hadde det helt supert.....noen ganger har jeg bare lyst til å grine og det helt uten grunn....godt jeg har en snill og hjelpsom mann sånn at jeg kan stenge meg inne på rommet og sove om det trengs.....
tvillingmamma med babyimagen Skrevet 6. august 2009 Forfatter #2 Skrevet 6. august 2009 ingen som kjenner seg igjen????
Abracadabra Skrevet 6. august 2009 #3 Skrevet 6. august 2009 JO! jeg har det akkurat sånn - er hjemme med gutten vår på 2,5, og stakkars barnet få jo ingen stimulans for tiden - jeg ligger strykeflat og er DØDSkvalm og utslitt, orker hverken å rydde i huset eller leke med mitt kjære barn, han er heldigvis utrolig flink til å underholde seg selv med lekene sine men han har måttet ta til takke med playhouse disney evt dvd i timevis hver dag...vi bor i utlandet, og min mann jobber laaaange dager på prosjekt, og "kan ikke" (KNURR!) komme hjem noe tidligere. ingen familie, ingen naboer (alle er reist hjem på sommerferie)...ingen barnehage til junior....vi har barnevakt et par dager i uken, men det er liksom bare en dråpe i havet! har SÅÅÅ dårlig samvittighet, føler meg som en elendig mor for tiden... skal hjem til norge om en måneds tid på "fødselsferie", skal være hjemme i fire mnd, da skal junior begynne i barnehage - og gjett om jeg gleder meg, da skal jeg ligge strykeflat på sofaen og se på tvnorgeserier hele dagen hvis jeg vil, hehe. det var trist at du hadde det på samme måte, men jeg er glad det ikke er bare meg, likevel...
Abracadabra Skrevet 6. august 2009 #4 Skrevet 6. august 2009 er forresten snart 26 uker. var i elendig form frem til uke 14, frem til 24 var jeg i OK form igjen, men så sa det pang! håper ikke det har tenkt å være sånn til fødselen, stakkars lille gutten min da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå