Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor har dere tatt partitesten? Jeg har tatt alle utgavene som ligger på nettstedet med samme navn, men vet at det finnes noen andre også, vet bare ikke hvor de er.

Jeg ble overrasket over det ene resultatet, mens det andre var som forventet. Hva med dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hum nå ble jeg veldig nyskjerrig, så nå måtte jeg teste ut dette på nettet. Testet tre forskjellige steder og fikk tre forskjellige resultat...hum

Skrevet

Nå har jeg prøvd VG, Aftenposten og TV2 sin, og mens Aftenposten sin ga det alternativet jeg har tenkt å stemme, var TV2 sin litt overraskende "feil". VG hadde et annet parti som nr 1, men kun 0,2 poeng foran "mitt" parti.

Hvor kan jeg finne flere slike partitester?

Skrevet

hehe, ser nå at du skriver om partitesten.no, blond:) jeg får inn og ta den også da, se hva som skjer...

Skrevet

tv2nyhetene.no

ble senterpartiet..... hmmm....er i allefall ikke det værste...hehe:p

Skrevet

partitesten.no ga et HELT annet svar enn de andre, så nå sitter jeg egentlig med fire forskjellige svar på like mange tester. Hmm...

Skrevet

Det er tydelig at de vekter ulike spørsmål i testene. Var en del spørsmål som ikke var like i testene. Tror man må velge ut de områdene man mener er viktigst og stemme deretter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...