Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sett serien før når den gikk på tv, men klikket meg inn på NrK nett-tv og så Jordmødrene *snufse* Greit, sikkert ikke det smarteste når man snart skal føde selv, men åååååååå, nå gleder jeg meg bare enda mer! *tørke tårer*

Anbefales virkelig for de som ikke har sett serien, og de som ikke har angst for å føde da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, mannen og jeg så fire-fem episoder på nett-tv på rappen av den serien her en kveld. Begynte å grine hver eneste gang ungen kom ut! Like fantastisk hver gang. Snufs.

Skrevet

Jeg har også nettopp sett de 6 episodene, veldig spennende nå som vi selv skal inn når som helst :-) og ja, der er touchy, når alle får barna sine <3

Skrevet

Ja utrolig fin serie. Blir utrolig rørt av sånt.

Men må hoppe galant over hun dama fra Thailand som ALDRI burde gått i fødsel med så stor unge. *grøss*

Grein til og med av barne-tv når Aleksander filibom bom bom ble storebror ha ha..

Skrevet

Ja utrolig fin serie, skulle vært minst dobbelt så mange episoder.

Jeg og satt her å grein som en unge he he.

Hu fra Thailand ja, stakkars lita....

aleksander filibom bom bom hahahahahaha..

Vi gravide er rare til tider he he

Skrevet

*SNUFS* Tårene sprutet etter bare noen minutter av 1.episode!! Tenk at vi skal oppleve det der snart! Gleder meg til å møte lille tulla:-)

Skrevet

Et annet alternativ er å klikke seg inn på tv3.no og se Sykehuset. Der er det masse om fødsler. Flott å se på det og nå før fødselene våre. Rørende å se, griner som bare det når jeg ser det

Skrevet

Ja, er en kjempefin og rørende serie, men jeg har sett på dei 2 siste episodende nå og angret egentlig på at jeg gjorde det før fødselen.....;-)

Skal på sykehuset i morgen for å ta vannet og gruer meg egentlig litegrann nå!

Skrevet

hmm jeg og liker den serien, så den når jeg gikk gravid med første:)

Finnes noe på tysk tv som heter "mein baby"(min baby) masse fine fødsler og da også litt om folka som får barn, veldig koslig og jeg storkoser meg med det hver morgen*rødme*

Men jeg synes det er litt synn at de ikke har noe annet enn "ligge i sengen og presse ut ungen" fødsler...jeg f.eks hadde en vannfødsel..en veldig rolig og fin fødsel og det hadde vært fint om slikt hadde blitt vist:)

Skrevet

jeg så alle episodene her en kveld/natt jeg ikke fikk sove.. kom noen tårer ja!:)

Skrevet

Ja, jeg har nå hulket meg gjennom de første 4 episodene, mens de to siste manglet liksom litt av det spesielle som de første hadde. Gruer meg faktisk ikke noe mer nå, merkelig nok.

Skrevet

jeg hulka mest når ho silje fortalte historien sin, ho som mista fostervann i uke 15. når sønnen hennes ble født så bare rant tårene fritt.. tenk for en psykisk påkjenning, all den usikkerheten.. så, nei, jeg gruer meg ikke spesiellt til fødsel jeg heller. føler meg i grunn heldig som får en fullt utvokst baby:)

Skrevet

Så en episode i går og tårene kom fort ja :) Har blitt så mye fokus på fødsel i det siste at jeg drømmer fødsel på natta, våkner nesten av at nå tror jeg noe er i gang.... (har jo enda dagesvis igjen) tror jeg må finne noe annet å se på, så ta opp denne serien når det nærmer seg. Blir jo helt klar jo :)

Skrevet

hihi måtte inn å se alle 6 en gang til jeg.. hihih gleder meg til å få ut denne ungen nå!! BLir så deilig å endelig få henne i mine armer!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...