PopUp Skrevet 6. august 2009 #1 Skrevet 6. august 2009 Er den slik: Alle men'sker kjenner bilen hans Små og store smiler når han vinker til dem Noen lyder kjenner vi godt Sånn som ... (bank, bank) (ring, ring) Han har BREV til deg Eller slik: Alle men'sker kjenner bilen hans Små og store smiler når han vinker til dem Noen lyder kjenner vi godt Sånn som ... (bank, bank) (ring, ring) Han har POST til deg Brev eller post?
PopUp Skrevet 6. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 6. august 2009 Ja, det er de de synger på filmen vi har her, men jeg minnes å huske fra da jeg var liten at det var post, hehe...
Let's hear it for the boys! Skrevet 6. august 2009 #4 Skrevet 6. august 2009 Rimelig sikker på at det er POST.
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 6. august 2009 #5 Skrevet 6. august 2009 Jeg synger "post", har jeg tatt så feil?? Husker den også fra back in the days...
Lillegutt fikk lillesøster :) Skrevet 6. august 2009 #6 Skrevet 6. august 2009 Her går det i postmann pat film om dagen, og jeg gikk rundt og sang post helt til i dag da jeg satt meg ned og faktisk så filmen sammen med lillegutt.. Jeg ble så skuffet da jeg satt her og sang av full hals og hørte at de faktisk sa BREV!! Jeg som trodde jeg kunne den sangen så bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå