Embla77 Skrevet 6. august 2009 #1 Skrevet 6. august 2009 Skal døpe knerten i slutten av august og fikk helt bakoversveis da jeg så hva dåpskjoler egentlig koster. Noen som har en brukt de vil selge? Er ikke så glad i heklede kjoler, men er åpen for det meste utover det. Til en liten gutt...
Fire småtroll Skrevet 6. august 2009 #2 Skrevet 6. august 2009 Det går ann å leie dåpskjole. Her i byen leier de ut både i brudesalongen og på renseriet(av alle steder).
Hierofanten Skrevet 6. august 2009 #4 Skrevet 6. august 2009 Jeg har en dåpskjole du kan få kjøpe. Kjøpte den i april i år og brukte den til gutten vår. Det er denne: http://www.mortil3.no/shop.asp?p=44082457&x=&imgActive=bilde2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå