Anonym bruker Skrevet 6. august 2009 #1 Skrevet 6. august 2009 Har født for en og en halv uke siden, og holder på å gro i en revne. Men nå er svien gått over, og det klør så forferdelig, hva kan jeg gjøre? Gode råd/tips/erfaringer? Holder på å bli sprø..
AndreVonDrei Skrevet 6. august 2009 #2 Skrevet 6. august 2009 Ispose mellom bena.... Det funket for meg ;-)
Anonym bruker Skrevet 6. august 2009 #3 Skrevet 6. august 2009 Ok.. det lindrer sikkert godt der og da, men fines det noe man kan smøre på ..?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå