duracellmamma Skrevet 6. august 2009 #1 Skrevet 6. august 2009 Når man søker på bostøtte. får man noe brev i posten om det blir innvilget eller ikke? jeg søkte før fristen i forrige mnd men ikke fått noe brev i posten.
Gjest eelis+guttespire Skrevet 6. august 2009 #3 Skrevet 6. august 2009 Du får brev i posten ja. Utbetalingsdato for bostøtte er 10. hver måned, men brevet bruker å komme etter at pengene er på konto - også første gangen det utbetales.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå