Samsung123 Skrevet 6. august 2009 #1 Skrevet 6. august 2009 Jeg er ikke sikker på hvor langt jeg er på vei, men kan tenke meg ca i uke 8-9. De siste to ukene har jeg hatt utrolig mye luft i magen!!! Det er jo skikkelig ubehagelig. Ser ut som jeg er høygravid når kvelden kommer.... Finnes det noe jeg kan spise/drikke som kan forhindre all denne lufta? Ikke drikker jeg brus, spiser snop, eller usunn mat, så det er ikke derfor lufta kommer. Føles som at magen skal sprenge!!!!!!!!!!
Wenke 4åring, spire:) FØDEKLAR Skrevet 6. august 2009 #2 Skrevet 6. august 2009 skrive under på denne og håper på svar.....
frue og mamma Skrevet 8. august 2009 #3 Skrevet 8. august 2009 Skulle ønske jeg hadde en oppskrift. Plages med det samme. Har så mye luft at jeg til tider er skikkelig kvalm og brekker meg. Det er akkurat som om luften ligger og presser i halsen. Det er mulig at luften kommer fordi fordøyelsen går tregere pga graviditeten. Spiser derfor Biola jogurt med svisker og linfrø. Det hjelper litt. Ellers ønsker jeg også tips!
Nikki 75 Skrevet 9. august 2009 #4 Skrevet 9. august 2009 Mannen min hadde vært innom apoteket i går, og sett at de solgte et middel der for gravide med mye luft i magen. Men hadde han vett til å kjøpe med seg? Nei da - men tenkte jeg skulle dra innom til uka og sjekke selv. Og evt. stikke innom en helsekostforretning og se om de hadde noen naturmidler som te e.l.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå