Krysta-2nydeligesmå Skrevet 6. august 2009 #1 Skrevet 6. august 2009 Sønnen min på 3 1/2 år har hatt mollusker ca 4 mnd. Det begynner nå å bli stadig flere, og jeg er på desperat jakt etter behandling. Har søkt mye på nettet etter info, og funnet ut at mange har hatt effekt av Medical-krem fra helsekosten...Noen som har brukt denne med effekt? Hvor lenge brukte du den og hvordan brukte du den (med eller uten plaster over)?... Eller kanskje du har noen andre gode tips for mollusker? takknemmelig for svar
******* Skrevet 6. august 2009 #2 Skrevet 6. august 2009 Jeg har brukt denne til jenta mi og er veldig fornøyd. Hun fikk en på skulderen som smittet slik at hun fikk 3 til i samme område. Jeg smurte på og satt på plaster slik at kremen ikke ble smurt utover. Den ser ut som brunkrem. Etter kanskje 1-2 mnd forsvant de og har ikke kommet tilbake. Så denne anbefaler jeg
Krysta-2nydeligesmå Skrevet 6. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 6. august 2009 Så bra at det funker!!! Har vært på helsekosten og kjøpt den i dag. Bare lurer på hvor ofte man bør smøre? Fikk ikke noe god info fra dama som solgte den...
mamsen=) Skrevet 6. august 2009 #4 Skrevet 6. august 2009 Hos oss gjorde den kremen det bare værre! Prøvde også forskjellige oljer og andre kjerringråd jeg fant på nett men alt forverret molluskene... Nå har hun MANGE og store over hele overkroppen og noen på beina.. huff for et herk dette er! anbefaler deg egentlig bare å la de være i fred, for det hvite inni er smittsomt og h*n smitter seg selv fort. Legen sier at de går bort av seg selv uansett, men at det kan ta lang tid. Jenta mi har hatt det i 9 mnd nå.
OleMari Skrevet 6. august 2009 #5 Skrevet 6. august 2009 Eldste her hadde da ho var 2-2,5. i albuekroken og på siden av magen (smitta seg selv). Hudlegen sa han kunne bedøve og skrape vekk, men anbefalte å vente til de forsvant av seg selv. Fikk salve mot utslett ho fikk rundt dem. Ho hadde de i 10-11mnd tror jeg. Ho er 8 nå, og har arr etter dem enda. Det ser ut som en bitteliten elefant har marsjert over armen og sida hennes sier ho.
Krysta-2nydeligesmå Skrevet 6. august 2009 Forfatter #6 Skrevet 6. august 2009 Ja det er noe skikkelig herk det her...Skal i allefall prøve medical-kremen, så får vi se om det hjelper. Her skal ingenting være uprøvd...Får trøste oss med at det tross alt er helt ufarlig, og går over av seg selv
******* Skrevet 6. august 2009 #7 Skrevet 6. august 2009 Jeg smurte på morgen og kveld etter jeg vasket litt forsiktig med en bomullsdott med litt vann på . Håper d funker fint for dere og da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå