Gjest Skrevet 6. august 2009 #1 Skrevet 6. august 2009 Mannen har tatt bilen for å hente de største ungene som kommer hjem fra ferie. Dvs at han snart vil være 1,5 time unna meg, sånn ca. Litt mindre. Han vil da være ca 10-15 min unna sykehuset, mens jeg fortsatt er 1,5 time unna. 3 dager igjen til termin... Om ikke dette får i gang rier eller vannavgang så vet ikke jeg, for det skal jo liksom være typisk at det skjer noe når det absolutt ikke passer, ikke sant? ;-)
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 6. august 2009 #2 Skrevet 6. august 2009 Hehehe! Bussen da =P hihi... Akkurat i skrivende øyeblikk reiste dattera mi på 10 mnd seg ved meg, og sto helt alene!!!!!!!!!!! =D Stoooolt =)
Gjest Skrevet 6. august 2009 #3 Skrevet 6. august 2009 Ååååå... Så flink! :-) Bussen ja... Det går vel 2 busser for dagen innover, siste gikk for en times tid siden tror jeg ;-) Har alliert meg med en venninne sånn i tilfelle krise. Hun er hjemme og har bil, så skulle det mot formodning skje noe så kan hun kjøre, men jeg tror nok ikke det skjer noe nei :-/
Tøysetipp Skrevet 6. august 2009 #4 Skrevet 6. august 2009 Ha ha, la meg legge til flatt dekk. Får håpe han er der til deg når det starter da, så han får vært ivaretagende og støttende til deg. Nå er det ikke lenge igjen for deg:-)
Gjest Skrevet 6. august 2009 #5 Skrevet 6. august 2009 Ja skjer det noe så kommer han nok oss i møte (en venninne kan kjøre om krise), men flate dekk er mitt ansvar. Har punktert 3 ganger siste 2 årene, ene gangen på hele 3 dekk på en gang! Ikke mange som klarer å slå den, hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå