Tøysetipp Skrevet 6. august 2009 #1 Skrevet 6. august 2009 Hva slags kjønn har deres barn? Hadde dere noen ønsker ift. det?
Gjest Sekretøsa Skrevet 6. august 2009 #2 Skrevet 6. august 2009 Jeg har nå en av hver da. Når jeg var 19 og førstegangsgravid ønsket jeg meg nok en jente, sånn innerst inne, og det fikk jeg (som eksen sa (merk eks) så fikk jeg jo alltid vilja mi).... Når jeg var gravid med nr 2 så tenkte jeg igrunn ikke noe over det, og hadde ingen ønsker. Men fikk gutt da, og er igrunn fornøyd
Hilde_85 Skrevet 6. august 2009 #3 Skrevet 6. august 2009 Tenkte aldri over det. Men jeg var ganske sikker på at det var gutt når jeg fant ut at jeg var gravid. Og gutt ble det Suuuperfornøyd med å være guttemamma og er jeg så heldig at jeg får en til ser jeg for meg at jeg får en gutt til, rett og slett fordi jeg syns det er rart om jeg skulle bli jentemamma også. Men det er selvfølgelig kjempekoselig om det skjer og. Friske barn ja takk
Gjest Sekretøsa Skrevet 6. august 2009 #4 Skrevet 6. august 2009 Friske barn er sant! ) Jeg kalte forresten sønnen min for "Lille snuppa" opptil flere ganger på sykehuset....litt preget av å være jentemamma da ja
Tøysetipp Skrevet 6. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 6. august 2009 Det kommer jo aldri feil barn ut. Og friske barn kan man ønske seg uavhengig om man ønsker seg gutt eller jente. Palmesus: fant han opp kruttet? LER
Gjest Sekretøsa Skrevet 6. august 2009 #6 Skrevet 6. august 2009 Nei Tøysetipp, men han sto jævla nærme når det smalt!
Gjest Skrevet 6. august 2009 #7 Skrevet 6. august 2009 Nicket mitt taler vel for seg selv ;-) Jeg ønsket med 2-3 barn og ville ideelt ha gutt først, så jente og så var det egentlig det samme. Evt to tette gutter først og så en jente noen år etterpå. Slik ble det jo ikke, men synes vi har, og får, en flott gjeng jeg nå med 3 gutter og en liten lillesøster til slutt.
Tøysetipp Skrevet 6. august 2009 Forfatter #8 Skrevet 6. august 2009 Palmesus: *holde seg for ørene* Det har du rett i Alva. En flott gjeng og 3 storebrødre til å passe på lillesøster.
Gurine Skrevet 6. august 2009 #9 Skrevet 6. august 2009 Jeg har tre skjønne jenter på 8, 5 og 8 mnd. Det er klart at jeg hadde et lite ønske om å få en gutt med siste, men var ganske sikker på at det ville bli jente, og hadde jo rett Ville ikke byttet henne ut for alt i verden selvsagt Nr. 1 ønsket jeg meg mest jente, og det ble det. Kaaaanskje gjør vi et siste forsøk på å "få gutten" en dag. Men det er jo mest sannsnylig at det blir ei tulle til da også, og det gjør jo absolutt ingenting
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 6. august 2009 #10 Skrevet 6. august 2009 Ønsket meg en gutt, og har en liten Daniel ) Var 18år da jeg fikk han.
Let's hear it for the boys! Skrevet 6. august 2009 #11 Skrevet 6. august 2009 Har aldri sett på meg selv som typisk jente-jente, så ønsket meg på en måte en gutt (ikke at jeg hadde tenkt veldig over dette før jeg ble gravid). Det fikk jeg også Nå venter jeg visst enda en gutt og synes det er helt knall. Kan fremdeles ikke se for meg å være mamma til ei jente, skjønt det hadde nok gått det, og
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 6. august 2009 #12 Skrevet 6. august 2009 Jeg har en av hver og kan vel ikke si jeg grein på nesa da første ble jente. Forberedte meg veldig på at hun skulle være gutt da, siden "alle andre" fikk gutt (inkl slekt). Denne gangen ble det jo gutt og selv om magefølelsen sa gutt omtrent før jeg ble gravid var det likevel veldig med tilvenning som skulle til i hodet mitt siden jeg hadde trodd vi var jenteforeldre. Ikke at jeg spesifikt _ønska_ meg jente, men "kunne" liksom jenter, hehe.
Tøysetipp Skrevet 6. august 2009 Forfatter #13 Skrevet 6. august 2009 Jeg har aldri skjønt den greia der jeg. Om man har et spesifikt kjønn så ser man på seg selv som kun-mamma-til-det-kjønnet. Om ikke annet får man trøste seg med at man har mer erfaring med nestemann når utgangspunktet med første var mamma-til-ingen-kjønn-og-ingenting. Selv ønsket jeg meg veldig ei jente og når jordmor bekreftet dèt tenkte jeg i mitt barnlige, naive sinn at livet var en umiddelbar suksess. Jeg ønsker meg ei jente til. Selv om vi kunne hatt godt av en gutt og litt likevekt. Det er ikke like ledig plass til tvillinger som det er i BH'en min. Så jeg tenker jeg skal bli fornøyd uansett, jeg.
Gjest -<<- Skrevet 6. august 2009 #14 Skrevet 6. august 2009 For å svare veldig anti-heteronormativt; det har jeg ikke spurt dem om. =) Neida. Gutter. Hadde ikke noe ønske ved første, ønsket oss gutt som nummer to. Nummer en fungerte jo utmerket.
Gjest Skrevet 6. august 2009 #15 Skrevet 6. august 2009 Her har vi 3 jenter:) Ønsket meg jente med nr 1 og nr 2, ønsket meg litt gutt som nr 3, men slik ble det ikke:)
Tøysetipp Skrevet 6. august 2009 Forfatter #16 Skrevet 6. august 2009 Så er hun tilgjengjeld en veldig knusesøt 'gutt' da:-)))
erteposen + 4 Skrevet 6. august 2009 #17 Skrevet 6. august 2009 Jeg har fire gutter, og er fornøyd med det. Hadde selvsagt vært moro med ei jente, men vi skal ikke ha flere barn:)
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 6. august 2009 #18 Skrevet 6. august 2009 Har 2 gutter. Og jeg ønsket meg gutt begge gangene. Ønsker meg en baby til bare gubben blir med på det en gang og da ønsker jeg ikke noe spesielt
OsloMor Skrevet 6. august 2009 #19 Skrevet 6. august 2009 Har to jenter, og har aldri hatt noen ønsker ang. kjønn. Men, naboen vår foreslår med jevne mellomrom at vi skal få en sønn, om det tells he-he;)
Gjest Skrevet 6. august 2009 #20 Skrevet 6. august 2009 Hadde ikke noen spesielle ønsker første gangen, og fikk gutt. Ønsket en gutt til andre gangen, og fikk det :-) Har ingen ønsker om jente, og er ferdig med produksjon :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå