Gå til innhold

Noen som har flyttet med en 3 mndrs baby?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har kjøpt oss hus, og skal flytte om en måneds tid... Jeg er litt bekymret for at det skal bli veldig slitsomt for lillegutt på 3 mndr... Alt blir jo annerledes for han en stund... Han har KISS og har vanskelig for å falle til ro og sovne.. Han stresser seg lett opp og blir overtrøtt... Noen som har erfaring med flytting med så små?.. merker de godt forandringen, eller kan det lett kompenseres ved å forsøke å holde seg til de samme rutiner osv?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei..vi flyttet fra en leilighet til en annen med et spedbarn på ca3-4 uker bare..gikk veldig bra ;) var utrolig bekymra selv jeg..men vi hadde ho med når vi pakka og flytta, gikk greit selv om jeg enda var sliten etter fødselen.. vi fikk et par timer alene med å vaske ned og det var nesten nok ;)

lykke til

Skrevet

ingen som kan passe han litt mens dere gjør litt da? :)

Skrevet

Vi flyttet da han var 6 mnd og da han var 8 mnd (hadde akkurat flyttet inn i den nye leiligheten da mamma døde og jeg tok over den, derfor to ganger på to mnd) vi pakker litt og litt i tre uker, så tok vi en skikkelig innspurt de to siste dagene. Min fikk flaske, sa det gjorde det jo litt letter for meg å få barnepike til han disse to dagene (var hjemme på kvelden altså) han merket ikke nor til dette, tror jeg i allefall;) vi fikk hjelp av venner og familie, sånn at det ble gjort i en fri da vi først satte igang:)

Skrevet

Vi flyttet da han var 2 uker. Det var slitsomt, enda ikke kommet oss helt på plass. Han er snart 3 måneder nå.

Jeg ammet, men kjøpte en flaske da gitt. Jeg stod å ga han flaske mange ganger. Vi hadde ikke mange til å hjelpe oss.

Vi hadde bare to som kunne stille opp å hjelpe. Så ble mye på min samboer. Jeg kunne ikke bære siden jeg var sydd så mye (grad 3b) og hadde fryktelig vondt.

Det gikk selv om det var fryktelig slitsomt, men så kom vi oss gjennom det med to barn på slep, en nyfødt og en på 5 :)

Skrevet

Lillegutt var akkurat 3mnd når vi flyttet, og det gikk helt fint :) Han hadde også litt problemer med og falle til ro og slikt før vi flyttet, men han var ganske rolig og snill i et par dager etter vi hadde flytta inn. Masse nytt og se på :)

Brukte noen dager på å pakke sammen den gamle leiligheten, og på flyttedagen fikk vi barnevakt, og mange kom og hjalp oss slik at vi var ferdigflytta til kvelden :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...