Gå til innhold

I dag tror jeg at jeg traff en dibber igjen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg stod i dag utenfor Ikea og tror sannelig det var en dibber der *knegg*

Småtten sov i vogna si, så jeg starta med å stappe varene i bilen, så stelleveska, mobilen og det, så understellet til vogna... og så vognbagen. Og i det jeg sette vognbagen med sovepilt inn i bagasjerommet kommer ei dame styrtende og lekser opp for meg hvorfor jeg ikke kan kjøre med babyen i bagasjerommet... Ehh??? Trodde dama seriøst at jeg skulle kjøre sånn??? Jeg hadde knapt rukket og satt den ned oppe understellet, og hendene var på vei ned i bagen for å plukke opp småtten.

Det verste er at jeg har vært ut for samme greia 2 ganger nå i sommer!!

*ler*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kødder du?

*lol*

Skrevet

Nei!

Trøndere er sinnsyke, you know!

Skrevet

Haha, dette er det dummeste innlegget jeg har hørt - ifh til damer som slkal bry seg med alt.

Er det no rart jeg flytta fra Å?

;o)

Jeg var på ferja på lørdagen . hvor var du????

Skrevet

Det verste er at det har skjedd to -2- ganger!!! En gang på Obs og en på Ikea.Er det muuuulig???

Men ikke sant, det må være en dibber? *lol*

Lørdag... tenke... jeg var på Prix lenger ut her og handla mat, kjøpte en kasse jordbær på veien, renska... og var på campingen leenge - rett ved ferga :-o

*makan*

Skrevet

Hahaha, jeg og samboeren var rett ved ferjeleiet i godt og vel en halvtime - jeg var på do, Daniel kastet steiner i vannet og samboeren tok seg av hunden ;)

Det var rundt 12-tia da :P

Haha, ja det må bare være ei eller annen gærning fra DIB ;)

*lol*

Lurer på hvem.....:P

Skrevet

Jeg lurer også... *hmm*

Vi var der nede fra totiden vi da, litt seuint ;) Men hadde du sagt ifra, så hadde jeg tusla ned ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...