Gå til innhold

Er sååå IRRRITERT på typen!! :-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet ikke hvorfor jeg er så irritert på ham, men jeg føler meg nesten bare sur på ham for tiden.. Vi har avstandsforhold, og han har et fælt hektisk jobb, fikk se ham en dag forrige uke og da måtte han tilbake til jobben dagen etterpå , selv om vi hadde det fint og alt, han hadde bestilt suite til oss med boblebad og alt... Men så lovet han å komme på besøk om to uker, han har ikke nevnt noe mer om det, han spurte for to dager siden om vi skulle reise til tenerife i oktober.. Jeg tenkte ja han planlegger det nå men ikke å komme hit om to uker, han LOVET meg å komme, har i de siste uteblitt møter pga jobben hans ( han pendler mellom to land fra før av).. Han lovet at det aldri skulle ta så lang tid igjen ( fikk ikke sett ham på 2 måneder sist).. Han er søt og fin ellers sender meldinger og ringer hver dag.. Men vet ikke hvorfor men jeg tar meg av alt han sier og føler meg så irritabel, sendte melding nå med ham og jeg nevnte at jeg trente og han bare "så flott at du trener!!!" da tenkte jeg at han mener jeg burde trene eller noe...

Argh, det er en fyr her i hjemmebyen som er veldig forelsket i meg, han virker til å ville gjøre alt for meg og ringer meg hver dag, vi er venner fra før av... Og jeg føler bare at jeg trenger litt oppmerksomhet fra noen og utnytter han som er forelsket i meg :-(

Jeg vet ikke hva som feiler meg eller hva som er galt her???? :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han spurte meg forresten også om jeg ville ta med en venninne til syden ettersom vi skal bo hos hans kompis leilighet i tenerife?? Romantisk?? NOT:(

Skrevet

Dette virker som en fyr som er veldig glad i deg, hvertfall forelska i deg, men som har en jobb som tar opp mye tid?! Det er vel ikke hans feil.

Så flott at du trener! -kan tolkes som en hyggelig melding, eller om du er sur og gneldrete; akkurat slik som du tolka det.

Er kameraten hans på Tenerife når dere er der da? Da er det vel hyggelig av ham å si at du kan ta med ei venninne og?

Skrevet

Ja jeg tror jeg er blitt så forelsket i ham at jeg er livredd for å bli såret, føler bare for å dytte ham litt unna meg.. Jeg liker ham så godt og idag sendte jeg informasjon om jobb for ham her som jeg bor som han ville se på.. Bare føler meg veldig ydmyk.. :/ Er ikke lett å være så forelsket i noen som bor så langt vekke..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...