Gå til innhold

Sååå drittlei av Simo Kombi!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror jeg spyr på hele vogna snart!!

Vær inn å byttet kallesjefestene 3 ganger nå!!! Hva fa*n er det for noe?

Skal de ikke tåle inn og ut av bil, og at du tar opp og ned kallesjen de da eller??

Vært inne på barnas hus å ventet så mange ganger nå! Nå skal de sende inn vognen da, for å se hva simo sier...

Barnas hus på tiller i tr.heim suger hardt......

Kan de ikke gi meg en annen jævla vogn? Jeg gidde ikke den dritten der mer ass...

For det første er det kallesjen, og det fotbrettet er jjo helt på tur, faller ned i hytt og pine (JA, jeg har det helt ut!)

Også heller jo vogna nedover når hun ligger... Deilig å ligge med hodet i nedoverbakke sikkert!

Åååååååhg!

Kan de seriøst ikke gi meg en annen vogn? Noen som har peiling?

Er ikke loven slik at hvis du har klagd og reparert samme greie 3 ganger så skal du få ny eller pengene tilbake? Jeg vil ha ny. Drittvogn!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg plages også med kallesjefestene, kallesjen henger helt løst på!!!

Og fotbrettet faller ned heletiden hos meg også.

Kjøpte min hos Reflex, tidligere Barnas Beste på Tiller.

Skrevet

Jeg hadde krevd ny vogn!!

Jeg har simo kombi og den blir demontert nesten hver dag (både kalesje og hjul må av hver gang den skal inn i bilen) og den har jeg ikke hatt noen problemer med. Like solid som da jeg kjøpte den. Til og med lufthjulene har jeg ikke hatt problemer med....

Må da være noe fabrikkfeil på din altså.

Skrevet

Jeg må henge meg på her.

Jeg sliter med samme problem på simo vogna mi.

Fotbrettet detter ned hele tiden og kalesjen detter av.

Blir så forbanna. Bare så synd at garantien er gårr ut...

Skrevet

hvis det gjør som meg så detter ikke det fotbretten ned hele tiden. Jeg tok bare den stoff-greia som skal mellom føttene og festet den på brettet. Tok den rundt stengene så den er så stram og kneppet den igjen sånn at brettet ikke hopper ned. Veldig vanskelig å forklare over nett men.

Men kalesjen har jeg aldri hatt noe problem med.

Skrevet

Det var jo synd! Har vært strålende fornøyd med min, og aldri hatt noen problemer. Kanskje du får byttet til ny vogn siden det er 3 gangen den er inne? Er lov å håpe, for vognen er egentlig kanon:) Om man tekner på alt annet enn vekten på den;)

Lykke til ihvertfall, håper du får byttet den, så du får oppleve den slik som jeg gjør:)

Skrevet

Det som er, er jo at han dusten som jobber der er helt på jordet. Sier forskjellige ting sånn at det høres ut som jeg slenger vogna ned trappa og har en elefant oppi den!! Hallo, jenta mi er 10 mnd, har brukt vogna siden hun var 1 mnd... Skal det virkelig ikke holde lenger? Det er en supergod vogn, JA! Men nå er jeg så lei, at jeg vurderer å kjøpe en ny.. Skal mase som f... på de..

Første gang jeg var inne, så sa han "kommer an på hva du har OPPI vogna det da!" "hva jeg har oppi for faen, jeg har UNGEN min oppi" Også om kallesjen så sa han "Det er kommer an på bruken av vogna" Hva da bruken? Bruker den stort sett til å trille med da... Kjekt det...

Vi bor i 2 etasje. Har parkeringskjeller, så den står ikke ute i varmen heller, sånn at plasten ble myk som han sa... Bærer heller ikke vogna opp 2 etasjer altså! Heller homper den opp for den saks skyld.. Hehe.

De er jo bare helt teite der oppe.. Var INGEN som hadde fått ny vogn pga det problemet sa han... Utrolig merkelig at venninna mi finn splitter ny vogn nesten uten diskusjon 2 gang hun var inne med den da... Hun var heldigvis med også da, og sa dette.

Men jeg fatter bare ikke om det er mulig å være så lite samarbeidsvillig... Kjøper man en vogn til 6000 skal den holde LITT lenger enn 10 mnd....

Dessuten kosten den vogna jeg har sett meg ut 2000 mindre.. Så hadde lønt seg for de..

Blæææææ

*ut med aggresjonen!* =)

Skrevet

åh, skjønner jo man blir ekstra irritert og lei når det er slik det er! Hadde prøvd å kreve ny vogn siden det er 3gangen. Er det ikke en annen barnas hus i nærheten? Med kanskje mer serviceinnstillte folk?

Skrevet

Joda, er en litt lenger unna, var der 2. gangen.. De sa jeg bare skulle komme tilbake hvis det samme skjedde igjen.. Men så dro jeg til den andre... Aner ikke hva jeg skal gjøre jeg...Vil ha reflex tilbake..

Man blir jo sliten av å tenke på det.. Skulle ha gjort ditt, skulle ha gjort datt, men må desverre dra og bytte kallesje for 58 gang fordi jeg ikke får ny vogn...=P Herregud... Det værste er at vi har flyttet nå nylig, og jeg finner fankern ikke kvitteringen! Noen som har en jeg kan låne i 10 minutter?? Foressten så er de så trege der oppe, så trenger den sikkert i en times tid... Kjøpte den på Reflex da, når det en gang var.. Huff..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...