Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

rekker ikke jobbe meg opp foreldrepenger denne gangen heller, GÅR DET AN? trodde jeg var max 2 mnd på vei, men neida, jeg er 4(!) mnd.

dagens utblåsning og kjefting på meg selv. argh argh arghhhh!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Går det an å ta feil med TO måna!!?

Skrevet

ja når mensen aldri har kommet tilbake så!!! JA DET GÅR AN!

HI

Skrevet

Prevensjon er en lur moderne oppfinnelse du burde sjekke ut...

Skrevet

Jepp faktisk=P Da jeg var gravid fikk ikke symptomeer, vertfall ikke som jeg la merke til, jeg gikk på p-piller og det var midt om sommeren så jeg fortsatte på nytt brett sånn jeg ikke skulle få mensen, jeg reiste på ferie og slikt, da jeg kom hjem igjen og ikke begynte på nytt brett fikk jeg ikke mensen så etter 2 uker uten å ha fått mensen gikk jeg til legen, det viste seg jeg var gravid, han regnet ut jeg var rundt 3 mnd på vei, da jeg fikk ultralyd time og gikk på ultralyd var jeg 6 mdn og 2 uker på vei=O Da fikk jeg sjokk.

Jeg er tynn altså sykelig tynn, ikke fordi jeg har spiseforstyrrelser eller noe, men jeg har vanske med og legge på meg, så jeg såg faktisk ut som jeg var 3-4 mnd på vei når jeg var 8 mnd på vei.

Da jeg vannet gikk var jeg på kjøpesenteret og folk fikk jo panikk fordi dem trodde jeg ikke var mer enn 4 mnd på vei:P

Men graviditeten gjorde at jeg gikk opp en del kilo=D Det er jeg glad for, nå ser jeg ikke sykelig tynn ut lenger...

(dette er ikke HI)

Skrevet

anonym som mener prevansjon blablabla, til din opplysning så gikk jeg da på ppiller. denne nr 2 er IKKE uønsket, men skulle ønske jeg hadde tid å jobbe meg opp foreldrepenger!!! er nettopp ferdig å studere..så du kan bare gi f*** med sånne idiotiske innlegg, OK??

HI

Skrevet

har dere barn fra før av? isåfall har dere sikkert klær og barneutstyr som kan brukes igjen.

Ville anbefalt å ta godt vare på engangstønaden og ha den til mnd der det kan være godt å ha litt ekstra.

Kjip situasjon, ja, i know - been there, done that! men b.trygd, bostøtte, kontantstøtte, engangstønad og en sambo som jobber gjør så det går mere enn rundt.

Skrevet

Var du student til våren? I så fall så melder du deg opp i noe NÅ!!!!!!! Bare finn et eller annet som ikke har obligatorisk undervisning på resttorget. Da skulle du ha rett på lån og stipend nå, samt fødselsstipend når ungen kommer!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...