1 gull 07,1 gull 2010. Skrevet 6. august 2009 #1 Skrevet 6. august 2009 Tok test netopp og den var positiv.. Er 2 uker over tiden så tenkte å teste selv om jeg vet at mensen er uregelmesig.....Vi har jo ikke vært prøvere men har alltid tenkt at jeg ønsker 2 1/2 - 3 år imellom barna mine og 2 1/2 vil det bli..jeiks....... Forvirret her nå..Ikke gått opp for meg...Flere i samme situasjon?
Langt-i-fra-perfekt Skrevet 6. august 2009 #3 Skrevet 6. august 2009 Ikke i samme situasjon, men høygravid med første barnet. Ville bare si gratulerer ) dette blir så bra så ) når alt får sunket inn kommer dere sikkert til å juble ) hihi Lykke til!
Ladycaliente Skrevet 6. august 2009 #4 Skrevet 6. august 2009 Gratulerer så mye:) Gravid med nr 2 selv. Men her blir det litt over 1 og halvt år mellom de.
3 blå Skrevet 6. august 2009 #5 Skrevet 6. august 2009 Gratulerer Det er en fantastisk følelse når du sitter der med testen i hånden Jeg er gravid med nr. 2, men her blir det 4 år imellom.
nina-ballerina Skrevet 6. august 2009 #6 Skrevet 6. august 2009 Gratulerer så mye Er i samme situasjon - dvs termin er en måned før veslefrøkna fyller 3 år. Fant ut av det for snart 3 uker siden(er ca 8 uker på vei nå), og har enda klart å holde på hemmeligheten for alle utenom mannen. Vi storgleder oss. Vet det er tidlig, men jeg har allerede begynt å tenket på praktiske ting som barnerom, vogn, etc...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå