Gå til innhold

Hvordan klare å "glemme" og bare gå videre...........

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!Vil jgerne få noen tips hvordan hjelpe en vedlig god vennine av meg.

Har snakket ofte med henne men av og til føler jeg at jeg ikke kan "bidra " så mye.

Hun var utro, har såret mannensin, de sliter, har vært på terapi men har klart å komme seg videre og har hatt både flotte stunder men de mindre gode også.

Vedkommende hun var utro med jobber fortsatt i samme firma som henne og det er det som plager henne i tillegg:-(

Dvs hun forstår at hun er gjort en kjempefeil og må "betale" prisen og er glad at mannen hennes er fortsatt sammen med henne(selv om han aldri har sagt det "høyt"dvs at han har bestemt seg for det).

Samtidig plager det henne at vedkommende "fortsetter" sitt liv som tidligere; dvs når hun er selv "down" føler hun selvf. at han "slipper billig unna"; mens hun feks ikke kan fortsette med en del hobbier og aktiviteter mannen hennes ikke liker og derfor er de "forbudt" for henne(jepp forid hun var med på en noen av dem sammen med han hun var utro med) er det fortsatt del "av hans liv".

Og klart det irriterer henne så fart!Klart, hun er klar over at de var begge to sammen i den de gjode, ingen som tvang henne til noe, men allikevel det ser ut som at elskeren hennes var "kjempeglad" i henne da det pågikk og snudde ryggen med en gang utroskapet ble oppdaget.

Så jeg vil bare hjelpe henne så mye siden vi er gode venniner.

Jeg er også klar over at hun risikerte så mye for så lite og det betales nå..........alliekvel forstår jeg at hun kan blir frostrert når hun tenker itlbake kan av og til føles "lurt" opp i det hele.av han elskeren så klart.

Av og til sier hun til meg at føler at hun hater elskeren og det er ikke bra siden hun egentlig virkelig gjorde masse bra for ham,stilte opp og han alltid klaget på ekteskapet sitt og "skrytet" over henne og alt hun gjorde..........

Hun kan ikke bytte jobben nå heller og har heller ikke lyst på en måte siden hun sliter psykisk å.

Noen som har opplevd lignende eller bare har noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men saken er det at det var HUN som var utro, ikke ELSKEREN!Så hvorfor føler hun at han skal bli "straffet"da?Det er ingen som blir "lurt" inn i utroskap!Det er et valg HUN tok!At hun nå føler som hun gjør, er jo nettopp fordi hun nå må ta konsekvensene for sine handlinger!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...